![]() |
|
![]() |
Ik bedoel dit als: ik ga uit, ik kom een leuk meisje tegen (je weet maar nooit) waar ik graag eens mee zou experimenteren (waar niks mis mee is)... Trio zou ik niet willen denk ik (misschien wel als ik al met een meisje heb seks gehad), mijn vriend zou in de weg lopen
![]() Ik vraag me enkel af: kan je je partner zo'n experimentjes ontnemen? Heb je dat 'recht'? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Nog meer meningen? |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen zien het als vreemdgaan, anderen niet... Ik zou het niet als een bedreiging vinden als mijn vriend wilde experimenteren met een jongen, ondanks dat vind ik het wel vreemdgaan... Maar ik denk dat de mensen die het verbieden het toch als een soort bedreiging zien...
||
Citaat:
|
Tja, als je dat wilt moet je het vooral eens proberen. Maar vraag van tevoren van je vriend wat hij ervan vindt, want er is een grote kans dat hij het, ook met een meisje, ziet als vreemd gaan.
Ik zou het ook niet kunnen hebben als iemand met wie ik een relatie had opeens met een ander naar bed wilde, of dat nou een man of een vrouw was.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Langs de ene kant zou ik niet leuk vinden, maar dan kan hij het bij mij ook niet toelaten, wat ik dan wel jammer zou vinden... Ik durf er precies niet over beginnen, het is toch nog niet in de nabije toekomst, maar ik weet niet hoe ik zou reageren moest hij "nee" zeggen, of "ja"... Hij zegt waarschijnlijk: alleen als ik mee mag doen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik zou het dan zelf wel willen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend graag zou willen proberen hoe seks met een jongen is, dan zou ik dat zeker niet goed vinden nee, want dat is dan toch gewoon vreemdgaan, en nog heel bewust ook. Als hij eens zou willen zoenen met een jongen uit nieuwsgierigheid zou ik dat misschien nog wel goedkeuren, op voorwaarde dat hij 't eerst aan mij vraagt en dat ik mag kijken
![]() Kijk, hij mág best seks hebben met anderen, zoveel anderen als hij wil... maar dan maak ik het wel uit. Als je een vriend hebt en je wilt graag seks met een meisje, waarom dat geen triootje? Je vriend vindt het vast niet erg ![]() Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
Kortom, sonrisa, heb je MSN? Zo ja, voeg me maar toe, want we denken hier hetzelfde over. En trouwens idd, slotje, want dit is hetzelfde als mijn bi-topic.
|
Mee eens, dit onderwerp is al uitgebreid besproken in het andere topic waarvan Scatterheart de link net al heeft gegeven.
Ik had de hoop dat deze ietsje anders zou worden, maar het draait op hetzelfde uit. Ga daar maar verder voor de geinteresseerden om hier verder over te discussieren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met hetzelfde geslacht: is het wáár alexvause | 59 | 16-05-2016 20:05 | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Kus van hetero jongen? GFT | 88 | 06-03-2011 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje is (misschien) bi Linlilalove55 | 57 | 25-06-2005 08:58 | |
Seksualiteit |
{POLL} Homo, Hetero of Bi *** HET schatje | 109 | 14-06-2003 18:25 | |
Seksualiteit |
is bi zijn en groter probleem dan homo zijn? ECH | 42 | 02-07-2002 21:04 |