Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gozer! waar denk je jezelf mee te helpen, je zoent met hem, vervolgens ben jij in de wolken, of hoe the fack dat ook mag heten. hij voelt niks, dus maak je het jezelf alleen maar moeilijker... zie je dat zelf niet? dumpen die gast, en ga op zoek naar een andere leuke jongen die wel wat in je ziet... en anders word je Straight
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je hem wil zoenen moet je dat vooral doen, maar HIJ BEDOELT ER NIETS MEE. Hij heeft duidelijk meerdere malen gezegd dat hij niet in je geïnteresseerd is, waarschijnlijk vind hij het alleen interessant dat er iemand in hém geïnteresseerd is. Als je daar gebruik van wil maken door te zoenen dan is dat prima, maar niet als je denkt dat dat betekent dat hij je leuk vindt, want hij heeft al gezegd dat hij hetero is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk, doe het gewoon. Niets mis mee als iemand wat voor je wil doen.
Maar ONTHOUD alsjeblieft wat al de anderen al gezegd hebben. En stel je er verder niets meer bij voor. Als je na die kus op nog hogere roze wolkjes gaat lopen, kan je nog harder vallen als die wolkjes worden weggeblazen. Zo weinig mogelijks bij voorstellen, dan daal je de roze wolkjes af, en als ze weggeblazen wordt, dan land je zacht. Maw, hoe hoger je verwachtingen, hoe pijnlijker het kan lopen... ONTHOU ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet idd dat hij niks voor mij voelt. Maar ik heb het sinds april zò moeilijk met mezelf. En dit is gewn een droom die hopelijk uit gaat komen. En of dit idd de beste keus is...we zullen zien. |
![]() |
|
Wel, kijk.
Ik was ook een héél lange tijd verliefd op een jongen. Hij zei dat we beter niet konden verkeren omdat we te ver van elkaar woonden ( ik zag hem elke week op de bus enzo. ) Paar uur daarnà, Had hij een vriendin. eerste keer dat ik om hem huilde. Tijd daarna, na lang elkaar niet te zien zag ik hem terug, en had hij mij mee genomen naar zijn thuis. We zaten buiten en hij smeekte zowat om een kus. Ik had toen ook nog nooit iemand gezoend, dus draaide hij mij gewoon binnen. Heel de dag heeft hij aan mijn lijf gezeten en mij zitten kussen. En de volgende dag was het zoiets als ; Wij verkeren niet, die kus(sen) hadden niks te betekenen, en meneer ging verder met zijn vriendin. Ja.. De eerste dagen erna voelde ik mij super, gekust met die jongen waar ik al zo lang een crush op had. Maar daarna besef je dat je gebruikt bent. Ik heb dagen liggen huilen, en ik hoorde niks meer van hem. ik was er kapot van. Jongen ik zou het echt niet doen. Ik weet hoe het voelt in die situatie, maar het verdriet duurt langer dan het geluk ! Probeer hem te vergeten, of ga gewoon verder als gewone vrienden ( ik en die jongen gaan nu gwn ook door t leven als gewone vrienden, maar ik zal hem nooit meer een geheim toe vertrouwen. Men vertrouwen in hem is weg ) geef het een plek in je hart. En ik denk wel dat je sterk genoeg bent om dit te doen. Als je erover wilt praten kan je altijd bij mij terecht ![]() ![]() x. |
![]() |
|
De logeerpartij is geweest...
al eff geledn Toen zijn we die avond een rondje gaan lopen door zijn woonplaats. toen we op een speeltoestel gingen zitten,toen hebben we een uur lopen kletsen over van alles, maar toch wel het meest over het feit, dat ik hem nog steeds leuk vind... Hij zei, dat hij het echt zielig vond, dat ik nog steeds hem leuk vond. ik zei ja, i know. het ging er ook over dat ik dus tot half 5 de laatste schooldag op school heb gezeten, omdat ik zo zat met het verhaal shag-kus. Hij begreep dat wel, hoewel hij hetnog wel een beetje op een grappige manier probeerde te vragen, trapte ik daar dus echter niet in. enfin, toen we 's avonds in bed lagen, toen eh... vroeg ik na nog wat kletsen, eh... waar blijft mn verassing? welke verassing? mn kus, zei ik heel droog. toch wel op een beetje lacherige manier. oh doe morgen maar zei hij. ik dacht ja, en dan doe je het misschien wel niet. dus ik zei: ahhhh... ik wil het nu . Oke, kom maar, ik zei moment... ik was zoo angstig en gespannen. ik stelde het zelf elke keer uit volgens mij. maar toen toch hij kwam naar me toen en het was meer 2 lippen op elkaar... het was gebeurd voor dat ik het door had. maar goed, we gingen na nog wat kletsen. slapen. ik was eerder wakker, na regelmatig wakker te zijn geworden, werdt ik toch nog wel moe, wakker, maar om een of andere reden kon ik niet verder slapen. maar toen hij met zn achterkant naar me toe lag, kon ik ht niet laten, om een fractie van een seconde met mn vinger over znbil te aaien... dit heeft hij btw niet gemerkt. toen we thuis kwamen gingen we boven weer op mn laptop filmpjes kijken. gewoon heel normale filmpjes op een sport-site. kwam die heel dicht tegen me aan liggen en ging me een soort van strelen, aaien. over mn buik en mn rug. ik genoot er opzich wel van... toen ik meer dicht bij hem kwam en mijn gezicht in zijn nek legde (om reactie uit te lokken), toen zei die, ja, das lekkerder toen het kwart voor acht was, toen zei ik, geef me nog eens een kusje, dat was op een grappige manier, jot, kom maar halen zei die.weer stelde ik het een beetje uit. maar toen, gaf hij er een, op mn wang, ik zei op een lacherige mnaier. dat is niet op de mond hé. en hij gaf een me soort van natte zoen op mn mond. dat deed me goed, hij zei ook zo: wil je mn l*l zien? jot zei ik, nja, dat was op een of andere manier toch wel leuk dat ik die een keer gezien heb, maar ik heb verder er niks mee gedaan. ik zag hem ook 'komen' op zijn buik. dat was echter wel mooi om te zien, het si zeker voor herhaling vatbaar. ik heb zomaar het gevoel, dat ik me nu nog beter in mn vel voel. dit had ik allemaal echt niet verwacht. misschien kan ik hem mede door het logeren zeker wel beter uit mn hoofd zetten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap er echt geen fuck van lol. Je hebt twee kusjes op je mond gehad, maar ging hem wel stiekem aanraken in zijn slaap? Dat is een beetje creepy, no offense. En toen ging hij jou zijn penis laten zien en heeft-ie een orgasme gehad ofzo?
Het is maar waar je voor leeft. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Nieuw anti-pestbeleid (mijn ervaring) JustTalk | 35 | 03-06-2014 15:16 | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen DaDaan | 111 | 12-05-2010 16:15 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |
Vinden vrouwen mekaar doorgaans ook aantrekkelijk/prikkelend? TheCreator | 58 | 26-07-2007 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 | |
Seksualiteit |
De passie van liefde en seks Sol-v | 15 | 06-11-2002 13:14 |