Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2009, 00:04
GFT
GFT is offline
Hallo-

ik had een tijdje geleden het topic: 'is hij verliefd op mij' geopend.
Dit is alweer een tijd geleden gesloten, maakt opzich niet uit. Maar ik zit met een vraag...

De jongen waarvoor ik nog steeds veel voel is aldus zijn zeggen, hetero.

Ik denk zelf dat ik bi ben, maar krijg toch steeds meer het idee dat ik wellicht homo ben,

hij weet dat ik hem erg leuk vind, en respecteert dit ook, maar hij zei dat het niet wederzijds is...

Nja. Er is de afgelopen tijd onwijs veel gebeurd.
Maar daarvoor heb ik dit topic niet geopend.

Het gaat om het volgende,
hij zei van de week: als je voor mij shag haalt, dan krijg je van mij een kus... Ik dacht, oh no! Dit had ik echt al heel graag gewild! Ik zei ja, maar ik zat hier erg mee, ik vind het überhaupt dom van hem om te gaan roken, en eigenlijk vond ik dit misbruik maken van mijn eerlijkheid...

Ik heb besloten hem gisteren een mailtje te sturen met dat ik het toch niet ga doen... Omdat ik dit eigenlijk best asociaal vond.
Ik heb om deze situatie onder andere flink lopen huilen...

In de avond kreeg ik een email terug met,
ik snap dat je je kut voelt.
Het hoeft niet perse voor shag, ik wil het ook best gratis doen zei hij. Maar je weet dat ik niks voor je voel ofzo.

Een kleine lach maakte plaats ipv mijn tranen...

Ik sprak hem op msn, en bedankte hem voorzijn bericht. Ik vroeg waarom hij het nu wel wilde doen, hij zei, als jij er gelukkig van wordt...ik zei, jaaaaaaaaaa zeker! Ik zei, maar je moet geen dingen doen, die je eigenlijk niet wilt, hij zei, maakt mij niet uit, ik doe het voor jou...
Ik bedankte hem,
en van de zomer zou ik bij0hem logeren...
Maar als ik heel eerlijk ben...
Ik heb nog nooit met iemand gekust, laat staan met een jongen. Hij wou iig niet iets met de tong ofzo, en het is een kwestie van een paar seconden...

Hoè moet ik kussen.? :$

hij is 14,ik 15, is het niet een beetje een raar antwoord van de jongen als hij hetero is???
Advertentie
Oud 19-07-2009, 08:45
Alyssia
Alyssia is offline
Jongeh. Ik heb je andere topic ook gevolgd en het is gewoon ontzettend dom om met die jongen te gaan zoenen, zeker omdat je weet dat er al niks uit zal voortvloeien en je er toch alleen maar heel verdrietig van wordt. Doe het niet en zoek iemand anders die het wel waard is, alsjeblieft.
Oud 19-07-2009, 10:05
Balance
Balance is offline
Ik heb het idee dat hij je in de maling neemt óf dat hij wel erg nieuwsgierig is en dat niet toe durft te geven.
Oud 19-07-2009, 12:15
arPos
arPos is offline
haal zn sterretje maar open jongen...

Ik kan me niet voorstellen dat een hetro overigens zoiets zou zeggen, dus dat lijdt bij mij tot een bepaalde conclusie.
Oud 19-07-2009, 14:28
DBZ
DBZ is offline
Ik dacht dat je over hem heen was
Oud 19-07-2009, 15:15
GFT
GFT is offline
Citaat:
Ik dacht dat je over hem heen was

Ja, dat dacht ik ook, maar dat is ineens weer helemaal teruggekomen,...
Oud 19-07-2009, 16:16
Verwijderd
ow boy....
Oud 19-07-2009, 16:18
Lente
Lente is offline
nee niet weer pff
Oud 19-07-2009, 16:42
Verwijderd
Get a life!
Oud 19-07-2009, 18:45
cenerentola
cenerentola is offline
Je laat toch niet je hoofd op hol brengen door een jongen die jou slechts een kus op de mond wil geven? En als hij daarvoor een pakje shag wil, dan zal ik eisen dat hij minstens met de tong zoent en minstens vijf minuten lang
Oud 20-07-2009, 13:19
I C U
I C U is offline
Not again! Dude, laat dat nou schieten! Het wordt niets met die goser, als je 'm ook nog gaat zoenen enzo is het helemaal foute boel. Doe het niet, laat het gaan.
Oud 20-07-2009, 19:26
Verwijderd
Ja echt, hè? Laat het nou gewoon gaan. Dit slaat echt helemaal nergens op. Die gozer wil niet eens echt met je zoenen, gewoon een kusje op de mond. En dan wil-ie dat jij voor hem shag gaat kopen? Kun je zelf niet zien hoe debiel dit is? Hij is niet verliefd op je en zal dat ook echt niet worden.

En ja, het is een vreemd iets voor een hetero jongen om te zeggen, maar dat betekent echt niet dat-ie stiekem toch homo is, en zélfs al was-ie wel homo: Hij heeft al duidelijk gemaakt dat hij je niet ziet zitten.

Just drop it.
Oud 20-07-2009, 23:53
GFT
GFT is offline
Het is voor mij heel erg moeillijk hem uit mijn hoofd te kunnen zetten, en misschien is dit inderdaad niet de beste keuze,
ik had van hem altijd al een kus willen hebben.

Even ter duidelijkheid, hij wil het nou gewoon gratis doen... Dus niet voor shag ofzo...
Oud 21-07-2009, 01:58
Verwijderd
That's not the point.

Je houdt jezelf gewoon voor de gek nu.
Oud 21-07-2009, 09:25
igfy
igfy is offline
En als jullie dan zoenen? Dan voel jij je waarschijnlijk weer verliefd, en hij zich niet. Wat heb je dan bereikt? Dat je een kus van een paar seconden hebt gehad. Maar dat je je daardoor waarschijnlijk wel weken lang weer rot voelt over de hele situatie... Bovendien kan ik me voorstellen dat de vriendschap die je nu hebt daar ook onder kan lijden.

Vind je dat die ene kus echt waard?
Oud 21-07-2009, 11:04
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Het is voor mij heel erg moeillijk hem uit mijn hoofd te kunnen zetten, en misschien is dit inderdaad niet de beste keuze,
ik had van hem altijd al een kus willen hebben.

Even ter duidelijkheid, hij wil het nou gewoon gratis doen... Dus niet voor shag ofzo...
Je moet niet met je laten spelen. Ik zou bedanken voor de kus. Je laat je toch niet zoenen uit medelijden? Kom op zeg! Je verdient beter. En het is maar af te wachten of die vriend van jou zich wel aan zijn woord houdt. Als puntje bij paaltje komt, dan trekt hij zich wel weer terug. Op het moment zelf zegt hij waarschijnlijk dat het een grapje was.

Als je toch besluit om met hem te zoenen, weet dat je niet veel van hem kunt verwachten en dat het voor hem geen enkele betekenis heeft. En een zoen op de mond, prop zonder aan te kondigen je tong in zijn mond. Dat zal hem leren!
Oud 21-07-2009, 19:39
foefighter
foefighter is offline
over een paar jaar lach je hier heel hard om
Oud 23-07-2009, 14:37
Vivian.
Vivian. is offline
Zat jij niet ook op expreszo? Iets met een hint zien in het feit dat hij je een frikandel aanbood?
Oud 23-07-2009, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Zat jij niet ook op expreszo? Iets met een hint zien in het feit dat hij je een frikandel aanbood?
jamaar je weet toch dat een frikadel hét fallussymbool is voor jochies van 15?
Oud 24-07-2009, 14:03
Vivian.
Vivian. is offline
Daar heb je wel een punt ja, als ik met een jongen het bed in wilde duiken, zou ik hem ook eerst een frikandel aanbieden
Oud 25-07-2009, 00:01
Anany
Anany is offline
Ik ben het echt volledig eens met Foefighter dat zijn echt wijze woorden die ie daar spreekt.
Oud 26-07-2009, 20:17
Whoops
Whoops is offline
Gozer! waar denk je jezelf mee te helpen, je zoent met hem, vervolgens ben jij in de wolken, of hoe the fack dat ook mag heten. hij voelt niks, dus maak je het jezelf alleen maar moeilijker... zie je dat zelf niet? dumpen die gast, en ga op zoek naar een andere leuke jongen die wel wat in je ziet... en anders word je Straight
Oud 27-07-2009, 12:02
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zelfs als hij wel homo is moet je hem maar laten gaan, wat een sukkel. Je hebt serieus niks aan hem als hij zo met jou speelt.
Oud 27-07-2009, 14:57
cenerentola
cenerentola is offline
Dit topic houdt me bezig. Ik ben benieuwd naar de volgende update!
Oud 27-07-2009, 19:09
Lente
Lente is offline
of je zoent wel met hem, dan ga je waarschijnlijk keihard op je bek omdat het een grap van hem is en ben je in één keer van hem af. Hoef je nooit meer te denken 'misschien..' maar is het duidelijk
Advertentie
Oud 27-07-2009, 19:09
Changshan
Changshan is offline
Volgens mij gaat ie vies tegenvallen als je hem een keer met tong weet te zoenen. Ben je er meteen van af.
Oud 31-07-2009, 18:40
GFT
GFT is offline
Ik weet voor 100% zeker, dat hij die kus meent...
dat merk ik aan zijn manier van schrijven en reageren etc.
Oud 31-07-2009, 19:37
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Nou, wat houd je tegen? Het is maar een zoen! Niemand die je verbiedt om te zoenen!
Oud 31-07-2009, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Hij wil je die kus alleen maar geven als je hem shag geeft. Oftewel, hij biedt zich aan als hoer maar dan wat milder.
Als je hem wil zoenen moet je dat vooral doen, maar HIJ BEDOELT ER NIETS MEE. Hij heeft duidelijk meerdere malen gezegd dat hij niet in je geïnteresseerd is, waarschijnlijk vind hij het alleen interessant dat er iemand in hém geïnteresseerd is. Als je daar gebruik van wil maken door te zoenen dan is dat prima, maar niet als je denkt dat dat betekent dat hij je leuk vindt, want hij heeft al gezegd dat hij hetero is.
Oud 31-07-2009, 20:32
Verwijderd
kan iemand die gozer een leven aanbieden?
Oud 31-07-2009, 21:38
GFT
GFT is offline
Citaat:
Hij wil je die kus alleen maar geven als je hem shag geeft. Oftewel, hij biedt zich aan als hoer maar dan wat milder.
Als je hem wil zoenen moet je dat vooral doen, maar HIJ BEDOELT ER NIETS MEE. Hij heeft duidelijk meerdere malen gezegd dat hij niet in je geïnteresseerd is, waarschijnlijk vind hij het alleen interessant dat er iemand in hém geïnteresseerd is. Als je daar gebruik van wil maken door te zoenen dan is dat prima, maar niet als je denkt dat dat betekent dat hij je leuk vindt, want hij heeft al gezegd dat hij hetero is.
hij heeft gezegd een poosje trug al, dat hij het nu niet voor de shag wilt doen, maar ook best gratis! Ik weet dat hij niks voor mij voelt. Maar sinds april is dit al mn droom...
Oud 31-07-2009, 21:54
Verwijderd
De meeste dromen zijn bedrog...
En als jij eenzaam wakker wordt, is deze droom dat nog.
Oud 31-07-2009, 22:05
Lente
Lente is offline
pfff doe het dan gewoon
Oud 31-07-2009, 22:09
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
pfff doe het dan gewoon
Oud 01-08-2009, 00:59
Verwijderd
Lol, hij komt hier voor advies. Maar het enige advies dat iedereen hem geeft, wil hij niet horen.

Doe het dan gewoon, inderdaad.
Oud 01-08-2009, 09:35
GroeneDag
GroeneDag is offline
Kijk, doe het gewoon. Niets mis mee als iemand wat voor je wil doen.
Maar ONTHOUD alsjeblieft wat al de anderen al gezegd hebben. En stel je er verder niets meer bij voor. Als je na die kus op nog hogere roze wolkjes gaat lopen, kan je nog harder vallen als die wolkjes worden weggeblazen. Zo weinig mogelijks bij voorstellen, dan daal je de roze wolkjes af, en als ze weggeblazen wordt, dan land je zacht. Maw, hoe hoger je verwachtingen, hoe pijnlijker het kan lopen... ONTHOU
Oud 01-08-2009, 12:09
GFT
GFT is offline
Citaat:
Kijk, doe het gewoon. Niets mis mee als iemand wat voor je wil doen.
Maar ONTHOUD alsjeblieft wat al de anderen al gezegd hebben. En stel je er verder niets meer bij voor. Als je na die kus op nog hogere roze wolkjes gaat lopen, kan je nog harder vallen als die wolkjes worden weggeblazen. Zo weinig mogelijks bij voorstellen, dan daal je de roze wolkjes af, en als ze weggeblazen wordt, dan land je zacht. Maw, hoe hoger je verwachtingen, hoe pijnlijker het kan lopen... ONTHOU
dank voor je reactie.
Ik weet idd dat hij niks voor mij voelt. Maar ik heb het sinds april zò moeilijk met mezelf. En dit is gewn een droom die hopelijk uit gaat komen. En of dit idd de beste keus is...we zullen zien.
Oud 01-08-2009, 16:12
Verwijderd
Wat een GFT-topic.
Oud 01-08-2009, 18:13
Lychee
Lychee is offline
Ik zou het gewoon doen, als je het zo graag wil, idd wel onthouden dat er waarschijnlijk niet meer in zit.
Oud 06-08-2009, 15:26
ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Wel, kijk.
Ik was ook een héél lange tijd verliefd op een jongen.
Hij zei dat we beter niet konden verkeren omdat we te ver van elkaar woonden ( ik zag hem elke week op de bus enzo. )
Paar uur daarnà, Had hij een vriendin. eerste keer dat ik om hem huilde.
Tijd daarna, na lang elkaar niet te zien zag ik hem terug, en had hij mij mee genomen naar zijn thuis. We zaten buiten en hij smeekte zowat om een kus. Ik had toen ook nog nooit iemand gezoend, dus draaide hij mij gewoon binnen.
Heel de dag heeft hij aan mijn lijf gezeten en mij zitten kussen. En de volgende dag was het zoiets als ; Wij verkeren niet, die kus(sen) hadden niks te betekenen, en meneer ging verder met zijn vriendin.

Ja.. De eerste dagen erna voelde ik mij super, gekust met die jongen waar ik al zo lang een crush op had. Maar daarna besef je dat je gebruikt bent. Ik heb dagen liggen huilen, en ik hoorde niks meer van hem. ik was er kapot van. Jongen ik zou het echt niet doen. Ik weet hoe het voelt in die situatie, maar het verdriet duurt langer dan het geluk ! Probeer hem te vergeten, of ga gewoon verder als gewone vrienden ( ik en die jongen gaan nu gwn ook door t leven als gewone vrienden, maar ik zal hem nooit meer een geheim toe vertrouwen. Men vertrouwen in hem is weg ) geef het een plek in je hart. En ik denk wel dat je sterk genoeg bent om dit te doen. Als je erover wilt praten kan je altijd bij mij terecht Laat me dan gewoon iets weten via men profiel fso

x.
Oud 06-08-2009, 16:50
cenerentola
cenerentola is offline
is er nou nog steeds niet gezoend?
Oud 06-08-2009, 22:41
GFT
GFT is offline
vzn de week is het gebeurd! Niet een kus, maar drie kussen ik zal morgen het verhaal uitgebreider bespreken, maar het was wereklijk geweldig
Oud 07-08-2009, 13:14
Alyssia
Alyssia is offline
Oud 07-08-2009, 13:58
ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Citaat:
vzn de week is het gebeurd! Niet een kus, maar drie kussen ik zal morgen het verhaal uitgebreider bespreken, maar het was wereklijk geweldig
ik wacht in spanning Ö
Oud 07-08-2009, 14:05
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
ik wacht in spanning Ö
Oud 07-08-2009, 14:50
GFT
GFT is offline
De logeerpartij is geweest...
al eff geledn
Toen zijn we die avond een rondje gaan lopen door zijn woonplaats.
toen we op een speeltoestel gingen zitten,toen hebben we
een uur lopen kletsen over van alles, maar toch wel het meest over het feit, dat ik hem nog steeds leuk vind...

Hij zei, dat hij het echt zielig vond, dat ik nog steeds hem leuk vond.
ik zei ja, i know.
het ging er ook over dat ik dus tot half 5 de laatste schooldag op school heb gezeten, omdat ik zo zat met het verhaal shag-kus.
Hij begreep dat wel, hoewel hij hetnog wel een beetje op een grappige manier probeerde te vragen, trapte ik daar dus echter niet in.

enfin,
toen we 's avonds in bed lagen, toen eh...
vroeg ik na nog wat kletsen,
eh... waar blijft mn verassing?
welke verassing?
mn kus, zei ik heel droog. toch wel op een beetje lacherige manier.
oh doe morgen maar zei hij.
ik dacht ja, en dan doe je het misschien wel niet.
dus ik zei: ahhhh... ik wil het nu .
Oke, kom maar, ik zei moment... ik was zoo angstig en gespannen. ik stelde het zelf elke keer uit volgens mij.
maar toen toch hij kwam naar me toen en het was meer 2 lippen op elkaar...
het was gebeurd voor dat ik het door had.
maar goed,
we gingen na nog wat kletsen.
slapen.
ik was eerder wakker, na regelmatig wakker te zijn geworden, werdt ik toch nog wel moe, wakker, maar om een of andere reden kon ik niet verder slapen.
maar toen hij met zn achterkant naar me toe lag, kon ik ht niet laten, om een fractie van een seconde met mn vinger over znbil te aaien...
dit heeft hij btw niet gemerkt.

toen we thuis kwamen gingen we boven weer op mn laptop filmpjes kijken.
gewoon heel normale filmpjes op een sport-site. kwam die heel dicht tegen me aan liggen en ging me een soort van strelen, aaien. over mn buik en mn rug.
ik genoot er opzich wel van...
toen ik meer dicht bij hem kwam
en mijn gezicht in zijn nek legde (om reactie uit te lokken), toen zei die, ja, das lekkerder

toen het kwart voor acht was, toen zei ik, geef me nog eens een kusje, dat was op een grappige manier, jot, kom maar halen zei die.weer stelde ik het een beetje uit. maar toen, gaf hij er een, op mn wang, ik zei op een lacherige mnaier. dat is niet op de mond hé. en hij gaf een me soort van natte zoen op mn mond. dat deed me goed,

hij zei ook zo: wil je mn l*l zien?
jot zei ik, nja, dat was op een of andere manier toch wel leuk dat ik die een keer gezien heb, maar ik heb verder er niks mee gedaan.
ik zag hem ook 'komen' op zijn buik.
dat was echter wel mooi om te zien,
het si zeker voor herhaling vatbaar.

ik heb zomaar het gevoel, dat ik me nu nog beter in mn vel voel.
dit had ik allemaal echt niet verwacht.

misschien kan ik hem mede door het logeren zeker wel beter uit mn hoofd zetten?
Oud 07-08-2009, 14:58
Verwijderd
seriously... Hij heeft gezoend. en volgende week loopt het slachtoffer in kwestie met een meisje aan de arm, en is de wereld te klein.....
Oud 07-08-2009, 22:59
Verwijderd
Ik snap er echt geen fuck van lol. Je hebt twee kusjes op je mond gehad, maar ging hem wel stiekem aanraken in zijn slaap? Dat is een beetje creepy, no offense. En toen ging hij jou zijn penis laten zien en heeft-ie een orgasme gehad ofzo?

Het is maar waar je voor leeft.
Oud 08-08-2009, 14:42
cenerentola
cenerentola is offline
Nou, tegen alle verwachtingen in, is het dan toch uiteindelijk gebeurd. Leuk hoor!
Oud 08-08-2009, 20:19
GFT
GFT is offline
Citaat:
Nou, tegen alle verwachtingen in, is het dan toch uiteindelijk gebeurd. Leuk hoor!
inderdaad
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten