Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had je al een beetje verteld wat ik er van vond
![]() Orginaliteit: Ik vind het heel orgineel, zowel in taalgebruik/verwoording, als de vorm. Vorm/Ritme/metrum: De vorm vind ik leuk, eens weer wat anders. Je ritme vind ik Goed!, het leest fijn vloeiend weg, het vergt even wat leestechniek. Inhoudelijk: Het oogt dan misschien wat kinderlijk in verwoording, maar toch, die diepere betekenis erin verwerkt maakt het ook weer een "volwassen" gedichtje. Voor jong en oud. En wat ik je vertelde: ik vind het mooi, puur, net als kinderen ![]() Ik weet niet of ik het einde/ laatste strofe helemaal snap ten opzichte van het geheel. Leuk te lezen, een keer een andere stijl, tof!.
|
Eh, over je einde, bedoel je daar niet mee dat je in je dromen de werkelijkheid wel droomt, maar dat alles net iets anders is. De boodschap blijft hetzelfde, maar in dromen komt het (zoals in deze) liever over. Bedoel je dat?
Ik vind hem heel mooi, ik had dat hansjepansje stukje eerst niet begrepen, maar ik vind het leuk gevonden. Het leest goed weg, verder kan ik me alleen maar bij dreamerfly aansluiten ![]()
||
Dank voor jullie reacties, fijn om te lezen
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kwalen.. Afwijkingen.. Armoed | 172 | 28-11-2007 20:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind jij mooie woorden, letters, of juist niet?? Zepp | 183 | 09-11-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichtjes nodig! M'oek | 1 | 20-04-2005 15:00 | |
Verhalen & Gedichten |
kindergedichtjes (niet van bekende dichters) Verwijderd | 41 | 13-07-2004 16:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Pompeii Witchy Unforgiven | 20 | 14-11-2000 20:10 |