Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk gewoon eens op http://www.rtl.nl/soaps/theboldandthebeautiful/
|
Verwijderd
|
Het is sowieso een kutonderwerp, om het maar even cru te zeggen. Ik vrees dat niemand naar je zal luisteren. Hoe dan ook, je hebt het nu al gekozen, niets meer aan te doen (dat neem ik tenminste aan, anders zou ik zo snel mogelijk mijn onderwerp veranderen, als ik jou zou zijn), dus vertel dan maar iets over de serie in het algemeen.
(Welke randdebiel van een docent staat het trouwens toe dat jij zoiets als onderwerp hebt?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je kan het ook zo samenvatten; iedereen heeft het ondertussen met iedereen gedaan ![]() |
![]() |
|
Zij ging eerst met 'm, ze hadden trouwplannen, maar doet hij? Hij pakt d'r moeder. Zij word evil dus nam ze de vader. Hij werd stikjaloers en dus pakte hij de vader van haar af. De moeder pikte het niet en ging aan de slag met haar. De vader had een mededeling te doen: Hij krijgt weer een kind! Iedereen geshockt! Wie was de moeder dan? Hij zei: Ik! wat? Maar wie is de vader dan? Zij! Ze besloten dat ze het verleden achter moesten laten en het kind een gezin moesten gunnen. Maar toen kwam de tuinman binnen en die kwam op hem afgerend met een kettingzaag! Waaat jij slet! Hoe kon je? Nu krijg ik geen Green Card! Zij vraagt:Hij is dit waar? Hij barst is tranen uit, Maar hij was zo verleidelijk in die string, ik kon het niet weerstaan. Zij: Met de tuinman?! Had dan op z'n minst de kok genomen die kan tenminste 6 keer achterelkaar gister nog heeft ie me...euhh oeps! WAT!Maar de kok is al 5 jaar dood! ..........enz.....blah.....hoerenkind.....zij pakte.... ....enz... ..bladie..... ...zwanger...........moord.............mode...........clown.........zi jn eigen zoon!...........en toen....heroine!....blahblah.......gevangenis......
10 jaar later, vraag je je af waar je 356x30 minutenx10 jaar in heb gestopt
|
Niet echt moeilijk toch: 1 keer kijken en je weet al heel veel:
- Stefanie Forrester= rivale van Sally Spectra, heeft onlangs een soort beroerte gehad wegens alle problemen in de familie. Zou alles doen voor haar familie maar kan nogal een bemoeial zijn. Wordt door velen als een bitch beschouwd. - Erik Forrester= man van Stéfanie, was vroeger ook nog met Brooke getrouwd. Nu weer samen met Stéfanie - Brooke= heeft al bijna alle mannen van de Forresters gehad: eerst Ridge, dan Erik dan Thorne. Is nu niet meer samen met Thorne omdat haar kinderen tegen die relatie zijn - Bridget Forrester: dochter van Brooke, tegen de relatie van haar moeder met Thorne -Erik= zoon van Brooke, was vroeger met Amber getrouwd, daarna een relatie met Kimberly maar nu weer verliefd op Amber. Wil graag dat Amber en kleine Erik (zoontje van Ambers overleden nicht Becky waar Amber nu voor zorgt) weer bij hem komen wonen. - Amber= verscheurd tussen Erik en CJ. kan maar niet beslissen wie van de twee ze nu wil -CJ= zoon van Sally Spectra, verliefd op Amber (vroeger de man van overleden Becky) wil graag met Amber en haar (eigenlijk Becky's) zoon samenwonen. in de clinch met rick - Kimberly: probeert nu Thorne te verleiden. Vroeger samen met Rick. Stiefzus van CJ - Sally Spectra= komt nu minder in beelde, rivale van Stefanie OKEEEE zo staat het er ongeveer voor in België maar ik moet toegeven dat ik er zelf ook niet veel van snap en dat het wel erg ingewikkeld wordt. Wat een raar onderwerp trouwens, welke leraar laat dat nu toe? Ikzelf vind het maar een ***serie maar ik word gedwongen mee te kijken met mijn moeder ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe kan ik communiceren met geesten? Kelly-xxl | 64 | 21-01-2014 16:43 | |
Films, TV & Radio |
the Bold and the Beautiful cenerentola | 5 | 15-12-2009 02:41 | |
Films, TV & Radio |
the bold and the beautiful anoniem888 | 156 | 09-11-2006 19:15 | |
Seksualiteit |
Wie vd meisjes heeft wel eens ''iets laten zien'' op de cam ? drs-Y | 214 | 22-07-2005 23:37 | |
Lifestyle |
Welk B&B karakter ben jij? Otis | 39 | 31-05-2005 14:37 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Tekst naar engels vertalen. Samantha | 8 | 21-09-2003 19:21 |