Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mjah.. dat hoeft niet natuurlijk.. tis nou ong. 4 maanden uit met mn ex (hadde bijna een jaar iets) en in het begin vonde we het allebei wel moeilijk... maar jah, we zitten in dezelfde vriendengroep, dus je blijft elkaar dan toch zien... Nu gaat het steeds beter en komen we ook weer gewoon bijelkaar enzow.. ik heb ondertussen n nieuwe vriend, hij nog geen nieuwe vriendin...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo'n vage ex vriendschap is geen goed idee. Grote kan dat jullie weer bij elkaar komen of een "het is niet aan maar we doen net alsof" situatie terechtkomen. Ik zou geen van beiden aanraden. |
![]() |
|
![]() |
Het is nu anderhalve maand uit na ruim twee jaar. We zijn op dit moment in een soort negeer-fase belandt. Ik vind het heel erg dat ik met mijn vriendje ook mijn beste vriend heb verloren.
Ik merk zelf dat wanneer ik contact met hem heb, dat ik me dan de hele tijd heel verrot ga voelen. Dus liever geen contact. Misschien over een tijdje, maar ik denk dat ik het niet aan zou kunnen wanneer hij een nieuwe vriendin zou krijgen. Dus eigenlijk is mijn conclusie: alles of niets.
|
Ik heb 8 maanden lang met mijn ex-vriend gehad. Het was mn eerste vriend en superspeciaal. We hadden elkaar beloofd om altijd goede vrienden te blijven enzo, maar toen het eenmaal uit was heb ik bijna geen contact meer met hem gehad. Alleen even groeten en verder nix.
Als het eenmaal uit is kun je volgens mij ook niet normaal met elkaar omgaan zoals dat eerst wel kon. Het moet eerst even rusten voordat t weer normaal gaat. Tenminste zo ging t bij mij wel altijd... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach ja,tis datk van haar hou (op een of andere manier)anders hield ik het wel voor bekeken zekerst? |
![]() |
|
ik heb geen idee hoe ik precies zou reageren. mn vorige "vriendjes" waren maar voor korte tijd en ook op mn jongere leeftijd. is dus wel ff anders.
maar ik denk niet dat ik nog vrienden met m kan blijven. ik denk dat ik vreselijk gek ga worden als hij een ander krijgt. en ja... ik weet t allemaal niet. hoop ook niet dat t nog zo ver gaat komen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken, en dan hem/haar terugwillen clubje | 29 | 27-04-2006 20:51 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken..? BenDeGek | 9 | 18-06-2003 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ineens niet meer verliefd.. kan iemand me helpen? mood indigow | 17 | 24-08-2002 21:47 |