Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() niet te lang blijven piekeren nou, want daar schiet je niks mee op ![]() Beslis voor je zelf wat je nu wilt doen met je vriendje, kijk je het nog aan? of maak je het uit? Als je zeker weet dat het verliefde gevoel voor hem niet meer terug komt doe je er mijns inziens het beste aan om het uit te maken.. voor jezelf is dat beter en voor hem is het ook goed om te weten waar hij aan toe is en dat hij niet het gevoel heeft dat hij aan het lijntje gehouden wordt.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ten eerste zou ik het uitmaken.. ookal vind hij dat vervelend hij zal echt niet willen dat je hem aan het lijntje gaat houden om hem geen pijnt te doen..
Verder is het dan misschien dat jij gewoon nog niet toe bent aan echt een relatie, echt iets vasts... Door dit feit loopt het steeds weer mis in jouw gevoel.. Dan zijn er een aantal dingen die je kunt doen, zoals jongens gewoon even helemaal afzweren.. of het tweede, als je verliefd wordt op een jongen, en hij is dat ook op jou.. hem jouw probleem uitleggen, en zo dus eerst een maand gewoon met elkaar omgaan, als in dat je nog niets met elkaar hebt.. maar als vrienden.. en dan kijken of na die maand die verliefdheid er nog is, en DAN pas iets met die jongen 'nemen'... sterkte in ieder geval! |
![]() |
|
![]() |
misschien ben jij wel 1 van die personen die geilen op het verliefd zijn voordat je wat met iemand hebt en het proberen te krijgen met iemand... en zodra je eindelijk je vangst hebt, vind je het saai.
ik zelf denk dat zoiets komt omdat je fantasieen hebt over die gene met wie je wil. zodra je met die gene hebt, blijkt dat dus niet zo te zijn. je verwachtingen waren te hoog. |
![]() |
|
Heb ik ook vaak en is best wel vervelend eigenlijk.
![]() Ik vind het altijd spannend het begin van iemand leuk vinden. Dat onbekende, je wagen op gevaarlijk, nieuw en onbekend terrein en die onzekerheid over het wel kunnen of niet kunnen krijgen. Maar als je gevoelens zomaar omslaan is het teken dat hij toch niet diegene is die bij je past, verder zoeken dus, doe ik ook. ![]()
||
Citaat:
zo ben ik ook geweest ![]() ik vond iemand leuk zeg maar, en dan had ik na een paar dagen,weken met hem.. en de eerste week vond ik t koel, tweede week begon ik me te ergeren, en de derde week zat ik te bedenken hoe ik t uit ging maken.. maar ik ben glukkig wel veranderd.. ze zien me nu ni meer als iemand "die elke week iemand anderz heeft".. ennn.. je moet wel van tevoren bedenken of je echt verliefd bent, en niet zomaar je overal in storten.. kweeni, je moet je zeg maar wel bedenken dat je zodra je je 1ste minpunten op beginnen te vallen, dat ieder1 zo zn minpunten heeftt.. en je moet zeg maar wel "moeite willen doen voor je relatié".. nja, succes enzo..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help ! ik snap er niks meer van =S Pazionate | 3 | 25-11-2008 14:59 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Beetje dagboek Vlooienband | 30 | 29-06-2003 18:25 |