Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 17:38
Mauw
Mauw is offline
Ik ben verliefd op een jongen.
En we zitten altijd heel klef te doen enzo.
Dus toen zei ik tegen mijn vriendin dat ik die jogen wel leuk vind..
Een paar weken later.. kwam ik erachter dat zei al een jaar lang verliefd op die jongen is.. dus nu zou ik echt niks meer met hem willen.. diep in mijn hart wel maar dat vind ik zo lulllig.. zij is altijd kei blij als ze hem heeft gezien heeft enzo.
WAT MOET IK DOEN???
PLEASE HELP ME
Oud 27-11-2003, 17:41
Verwijderd
t is nou eenmaal een gevoel, dat je niet stoppen kan. als de jongen jou ook leuk vindt, moet jouw vriendin zich er bij neerleggen. het is nu niet haar vriend, dus niet haar eigendom. zij mag jou niets kwalijk nemen.

praat er over met haar over hoe jij erover denkt, en zorg dat jullie elkaar niet verliezen!succes!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 18:11
Verwijderd
Ze komt er wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 18:13
Studentje
Studentje is offline
Als je wat met die jongen neemt, zou ik goed opletten daarna als ik jou was.

[edit]niet goed gelezen[/edit]

Laatst gewijzigd op 27-11-2003 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 18:15
Negrotiator
Negrotiator is offline
Met hem nemen natuurlijk.

Wat Para! al suggereerde dus.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou niks met hem beginnen... Dat is niet eerlijk t.o.v. je vriendin... Gewoon allebei hem met rust laten, dat zorgt voor de minste ruzie tussen jullie, en een jongen is ruzie echt niet waard.
(zei zij heel moralistisch... )
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:25
Tsu
Tsu is offline
Hmm ja, aan de ene kant begrijp ik wel waarom je niet met die jongen zou gaan... het IS je vriendin natuurlijk, die ook verliefd is op hem..
En laat je vriendschap nooit bederven door een jongen
Maar aan de andere kant, tsja.. ik zou er gewoon voor gaan, want als die jongen jou ook leuk vindt.... lijkt het me toch duidelijk.

Vraag anders eerst aan je vriendin waarom ze nooit heeft verteld dat ze op die jongen verliefd is... dat doen vriendinnen toch neem ik aan?

Ik weet verder niet of die jongen jou ook leuk vindt ofzo.. dat kon ik niet uit je verhaal opmaken..

Maar goed, succes ermee
Oud 27-11-2003, 19:31
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
je neemt hem met zijn beiden

maar stop in ieder geval met klef doen

dat is so fout

echt zo verkeerd
Oud 27-11-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 27-11-2003 @ 20:25:
Vraag anders eerst aan je vriendin waarom ze nooit heeft verteld dat ze op die jongen verliefd is... dat doen vriendinnen toch neem ik aan?
Dat vind ik ook nogal eigenaardig...

Vriendschappen gaan voor mij overigens vóór het meisje.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 27-11-2003 @ 20:25:
Hmm ja, aan de ene kant begrijp ik wel waarom je niet met die jongen zou gaan... het IS je vriendin natuurlijk, die ook verliefd is op hem..
En laat je vriendschap nooit bederven door een jongen
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-11-2003 @ 20:10:
Ik zou niks met hem beginnen... Dat is niet eerlijk t.o.v. je vriendin... Gewoon allebei hem met rust laten, dat zorgt voor de minste ruzie tussen jullie, en een jongen is ruzie echt niet waard.
(zei zij heel moralistisch... )
Ach, ze zal er vast wel ruzie om krijgen met die vriendin, maar waar staat dat een vriendschap over is als je ruzie hebt? Imho kan een goede vriendschap hier gewoon tegen. Als de topicstarter echt verliefd is en die jongen ook op haar, zie ik echt niet in waarom ze niets mogen beginnen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 20:11
Verwijderd
mjah, herkenningspunt
*kijkt streng naar iemand die ook al eerder gereageerd heeft in dit topic* en jij ook!!

Mjahgoed.. dat is ruk.. maar als die jongen jou leuk vind, kan je vriendin hem al een jaar of langer leuk vinden, maar dat is dan best wel pech voor haar. En ik praat er best wel luchtig over ja, maar het kan ook niet anders. Maar op het moment dat jij wat met hem hebt, moet je dat wel eerlijk tegen haar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 08:08
elfiecity
elfiecity is offline
Ik laat het dan meestal gewoon zitten, anders gaat het alleen maar erger worden als het verkeerd gaat.
Dus laat hem over aan je vriendin.
Oud 28-11-2003, 10:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou het niet doen. Er komen alleen maar problemen van met je vriendin... Het kan alleen maar fouter aflopen...
Sommige vriendinnen vinden dit zo vals, dat je ruzie krijgt en het nooit meer goedkomt. Dit zou ik niet willen riskeren. En kom niet met het argument: dan is het geen echte vriendschap, want vrienden respecteren elkaars keuzes; echte vrienden horen immers ook rekening met elkaar te houden, en dat doe je niet op zo'n moment.
Maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 16:04
Freestyler*
Freestyler* is offline
als jij echt heel erg verliefd op hem bent, probeer hem dan gewoon te krijgen..
maar anders kan je hem beter laten lopen ten gunste van de vriendschap
..als een vriendin van mij iets zou beginnen met de jongen die ik al jaren leuk vind, kan ik niet geen vrienden meer zijn
maar als nu een vriendin zegt dat ze Hem ook leuk vindt, en ik ben echt verliefd, ga ik denk ik toch voor de jongen
Oud 28-11-2003, 19:43
Verwijderd
Ik en maanmeisje17 waren 2 jaar samen op 1 jongen verliefd. Ging heel leuk allemaal, tot ik wat met hem kreeg...

ik zou toch zeggen: hij kiest, dus jij mag best je best doen, en zij ook. Dan maakt hij wel of niet de keuze...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 07:48
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 28-11-2003 @ 20:43:
Ik en maanmeisje17 waren 2 jaar samen op 1 jongen verliefd. Ging heel leuk allemaal, tot ik wat met hem kreeg...

ik zou toch zeggen: hij kiest, dus jij mag best je best doen, en zij ook. Dan maakt hij wel of niet de keuze...
Hehe, daarna was het ook nog leuk.. ik heb het jou nooit verweten alleen hem.
Verder zou ik ook doen wat hierboven gezegt wordt, maar echt respectvol naar je vriendin is het natuurlijk niet. Maar aan de andere kant, je kan natuurlijk onmogelijk je eigen gevoel tegen houden.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 09:40
Verwijderd
*even voor de goede orde*
Je hoeft niet gelijk je vriendin te verliezen op het moment dat zij wat met hem krijgt. Dat kan ook allemaal prima goed gaan.
Tuurlijk is het even lullig voor haar, maar als zij ziet dat jij gelukkig met hem bent zal ze er wel overheen groeien
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 10:19
miro
miro is offline
Je moet het er gewoon met haar over hebben, heel simpel. Maar zorg dat het geen wedstrijdje wordt tussen jullie. Het is nog altijd die jongen die beslist, misschien wil ie wel geen van beide.

Ga dr gewoon voor, waarom zou je een liefde moeten laten schieten terwijl je het er fatsonelijk met elkaar over gehad hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten