Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah, herkenningspunt
*kijkt streng naar iemand die ook al eerder gereageerd heeft in dit topic* en jij ook!! ![]() ![]() Mjahgoed.. dat is ruk.. maar als die jongen jou leuk vind, kan je vriendin hem al een jaar of langer leuk vinden, maar dat is dan best wel pech voor haar. En ik praat er best wel luchtig over ja, maar het kan ook niet anders. Maar op het moment dat jij wat met hem hebt, moet je dat wel eerlijk tegen haar zeggen. |
![]() |
|
Ik zou het niet doen. Er komen alleen maar problemen van met je vriendin... Het kan alleen maar fouter aflopen...
Sommige vriendinnen vinden dit zo vals, dat je ruzie krijgt en het nooit meer goedkomt. Dit zou ik niet willen riskeren. En kom niet met het argument: dan is het geen echte vriendschap, want vrienden respecteren elkaars keuzes; echte vrienden horen immers ook rekening met elkaar te houden, en dat doe je niet op zo'n moment. Maar dat is mijn mening. |
![]() |
|
![]() |
als jij echt heel erg verliefd op hem bent, probeer hem dan gewoon te krijgen..
maar anders kan je hem beter laten lopen ten gunste van de vriendschap ..als een vriendin van mij iets zou beginnen met de jongen die ik al jaren leuk vind, kan ik niet geen vrienden meer zijn ![]() maar als nu een vriendin zegt dat ze Hem ook leuk vindt, en ik ben echt verliefd, ga ik denk ik toch voor de jongen ![]()
||
Citaat:
Verder zou ik ook doen wat hierboven gezegt wordt, maar echt respectvol naar je vriendin is het natuurlijk niet. Maar aan de andere kant, je kan natuurlijk onmogelijk je eigen gevoel tegen houden. |
![]() |
|
Je moet het er gewoon met haar over hebben, heel simpel. Maar zorg dat het geen wedstrijdje wordt tussen jullie. Het is nog altijd die jongen die beslist, misschien wil ie wel geen van beide.
Ga dr gewoon voor, waarom zou je een liefde moeten laten schieten terwijl je het er fatsonelijk met elkaar over gehad hebt? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Liefde & Relatie |
jongen in restaurant werkend. LEUK.Hoe spreek je die aan?! devilcat | 105 | 27-09-2005 21:41 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is niet altijd leuk Coral | 10 | 21-01-2004 14:34 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 |