![]() |
||
Citaat:
elke dag twee ons groenten en twee stuks fruit, ik heb er zelden langer dan een weekje last van. en anders wat sambal op je brood met kaas, helpt ook erg goed. is niet zo lekker, nogal heet, maar dat is ook de bedoeling. suc6.
|
![]() |
hoi hoi
ik vlieg redelijk veel(1 keer in de maand) en ik heb er nog geen last van gehad..... Maar als je bang bent om last te krijgen hier wat tips: -Je kan oordopjesjes halen special voor het vliegen. Zodat de druk minder erg is( ik heb ze bij de kruidvat gehaald) -Als je in het vliegtuig bent ,veel gappen.. Werkt goed mijn vriend. -men zegt dat kaugom ook goed helpt. -drinken helpt ook. - En ik krijg altijd oor pijn als ik aan mijn oren zitten.....Dus dat is een afrader. Hoop dat ze helpen^_^ veel plezier in lopen^_^ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het klinkt echt belachelijk en zo ziet het er ook uit, maar als je bijvoorbeeld oorontsteking hebt (werkt denk ik ook wel met verkoudheid) kan je een warm vochtig doekje onderin een plastic bekertje leggen (als t minder erg is zonder dat doekje) en dan het bekertje over je oor heen zetten... en zo houden tot je bent opgestegen/geland... (bij beide oren dus)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|