![]() |
|
![]() |
Laatste bericht:
De laatste 45 minuten zou Promo Qlimax afsluiten. Hij heeft echter besloten dit niet te willen doen ivm een te korte draaitijd. In plaats van deze DJ zullen Bass D & King Matthew de laatste drie kwartier een early rave set neerzetten. Wij zijn ervan overtuigd dat deze heren minstens net zo’n goede set gaan draaien als Promo. Bron: www.q-dance.nl Jammer, ik had hem graag live willen zien, maar Bass D & King Matthew zijn ook zwaar goed. Nog mensen die gaan hier? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heerlijk feestje alleen de afsluiter hun draaien bijna altijd hetzelfde (is daarom niet minder maar vaak gehoord) Drop It ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Maar voor de rest was alles perfect geregeld! |
![]() |
|
kvond het idd te druk maar de zaal is veel sfeervoller dan toen in thialf (mijn mening) vond thialf echt suf zo lang en sfeerloos...
gelredome is naa rmijn mening een betere locatie (en een stuk dichterbij ![]() publiek is sowieso irritant maar dat merk je in gelredome beter omdat het zo ontzettend vol was en thialf had je gewoon meer ruimte ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ja...smaken verschillen zullen we maar zeggen he ![]() |
![]() |
|
jah sorry maar ik vind het gewoon fucking herrie!!!
kweet dat de hardstyle steeds slechter word.. maar dan toch liever die sounds dan dat herrie gecratch van hem hoor... heel tijd tzelfde geluid ![]() heel mn partystemming ging eraan zo erg dat ik maar 10min technoboy heb gehoord (waar ik toch stiekem t meest nar uit zag de set van technoboy ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is niet echt gezellig als je vriend naar huis wilt en je moet heel tijd tegen dat sjagerijnige en vermoeide gezicht kijken dus ik zei laten we maar gaan.... enne idd heel mooi aangekleed!!!!!!!! volgende keer ga ik zeker weer... |
![]() |
||
Citaat:
max b grant was erg blij vond ik zelf, en om nou 2 x dezelfde plaat in je set te draaien hoeft voor mij ook niet.... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder viel Technoboy op hardbass ook al tegen.. hoor t van een aantal mensen dat ie op Qlimax ook niet super was.. ..maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
zoek je de titel van een liedje? deel 18 J-roenn | 500 | 15-12-2005 23:02 | |
Muziek |
Trance en Hardstyle livesets Verwijderd | 35 | 27-01-2005 11:43 | |