Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind wel dat je gelijk hebt. Maar ik zag deze smilie staan en ik vond hem wel grappig. En ik had hem nog niet eerder gezien. mar je hebt dus wel glijk.
||
Citaat:
2) dat ie nogal verwaand overkomt 3) dat ie altijd van die lelijk hippe kleren aanheeft 4) dat ie zelf muzikaal echt nix voorstelt 5) dat t nogal zo'n modeverschijnsel is...over n paar jaar luisterd niemand dr meer naar zoiets??
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
damn daar gaan m'n alto - punten.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik houd er sowieso niet van als mensen dansjes gaan opvoeren. Niet van die ingestudeerde crap in ieder geval. Verder vind ik dat hij een bijzonder irritante stem heeft, en heb nou ook niet echt diepgaande teksten kunnen bespeuren.
Eigenlijk vraag ik me een beetje af waar alle fuzz over is, maar ik denk dat 't zo'n mode ding is, dan doet het er eigenlijk niet toe of het goed is, maar iedereen doet 't. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En tevens ga ik er niet van uit dat jij alleen maar naar muziek luistert met waanzinnig diepgravende teksten. Ik in ieder geval niet, op zijn tijd is een beetje "ik hou van jou ik blijf je trouw" ook wel fijn... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Gwyneth bedreigt Coldplay
De liefde tussen zanger Chris Martin en actrice Gwyneth Paltrow mag dan nog zeer passioneel zijn, de verhoudingen binnen de band zijn daardoor wel wat bekoeld. Chris gaat helemaal op in zijn nieuwe liefde. En Gwyneth, op haar beurt, toont grote interesse in het werk van haar geliefde. Ze gaat daarin zo ver, dat ze zelfs mee wil zingen op de nieuwe cd van Coldplay. En Chris is razend enthousiast. Nu heeft de actrice wel vaker gezongen. Voor de film 'Duets' heeft ze samen met rocker Huey Lewis in de studio gestaan. Het resultaat van haar zangkunsten verbaasde vriend en vijand, want de actrice bleek een prachtige stem te hebben. Maar nu slaan Chris en Gwyneth wel een beetje door, aldus een insider. De overige bandleden noemen haar al de nieuwe Yoko Ono. "Ze claimt Chris zo erg, dat hij zijn kop niet meer bij de band heeft", aldus de bron. En we weten allemaal hoe het afliep met Yoko Ono en haar John Lennon: zij veroorzaakte de kloof tussen John en de rest van Beatles... bron: http://www.veronica.nl/modules.php?n...ieuws&sid=2069
|
DEFTONES Singer: 'I Love JUSTIN TIMBERLAKE's Album' - Sep. 8, 2003
DEFTONES frontman Chino Moreno weighed in on N' SYNC star Justin Timberlake in the new issue of Spin magazine. "I love the Justin Timberlake album! I love it! I listen to it every day," Chino proclaimed. "I get a lot of shit for that, but I don't care. Who's to say what's cool and shit? He's a dope-ass entertainer. Actually, I was going to see him in Vegas for my birthday, but my wife refuses to go. She's like, 'I'm not going! I hate Justin Timberlake!' Whatever. It's just good music, man — chill out!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) Hij schrijft ze SAMEN met anderen. 2) Dat is maar jou eigen interpretatie. 3) Zie 2 4) HAHA, die gast kan echt wel geweldig zingen en dansen. 5) Luistert er ook niemand meer naar Micheal Jackson? |
![]() |
|
![]() |
De muziek van Justin Timerlake vind ik echt 3x niks.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik hem geen goede performer vind... Het schijnt dat hij goede muziek maakt ![]() Maar iig, dat hij samen met Coldplay gaar werken, tja... Dat moeten ze zelf weten, ik ben op zich wel benieuwd wat eruit vloeit. Ik denk alleen niet dat ik het leuk ga vinden... |
![]() |
|
Justin is cool by the board!!!
Ik vind hem eigenlijk ook wel iets anders dan alle Spec-savers-dragende losers die mijn beeldbuis nu vullen. Hij heeft iets eigens, een goede stem, leuke wendingen in de muziek (voor die muzieksoort) en doet me soms denken aan Michael Jackson, en dat is nostalgie. Ow sidenote: Leuk nummer van DIllinger Escape Plan die Timberlake covert. Probeer die eens te downen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Coldplay Rivka | 31 | 17-06-2009 08:42 | |
Lifestyle |
Je nutteloze leventje Metal | 500 | 09-08-2007 16:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Stenig Vogelvrij | 20 | 12-11-2005 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |