Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2003, 19:13
the_one _84
the_one _84 is offline
HELP!!

Ik zit namelijk met het probleem dat ik verliefd ben op een van men beste vriendinnnen maar ik durf het haar niet te vertellen omdak ik bang ben dat ik haar ga verliezen.
Wat is het beste dat ik kan doen volgens jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2003, 19:32
Verwijderd
1 woord: ZOEKFUNCTIE
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vertellen. Gewoon vertellen, anders wordt je gék van jezelf door het voor je te houden. Je zal je anders t.o.v haar gaan gedragen als je het niet vertelt en dat doet de vriendschap ook geen goed. Ik spreek uit ervaring (2 x ): krop het niet op. Als het echt zo'n goeie vriendin is, zal ze het begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:53
Verwijderd
Hangt van haar af. Als het wederzijds is, zit het wel goed. Is dat niet zo dan hangt het er een beetje vanaf hoe ze is. Als ze volwassen genoeg is, zal ze denk ik niet moeilijk gaan doen, maar als ze dat niet is, kan het zijn dat ze je gaat negeren.
Ik heb een beetje hetzelfde gehad, heb er heel lang over gedaan om hem het te vertellen, maar het was niet wederzijds. Gelukkig nam hij het heel goed op en zijn we nu zelfs nog betere vrienden geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 19:56
Verwijderd
Toch vertellen.

Dat is moeilijk ja, ongetwijfeld, maar het is beter dat ze het weet dat jij de hele tijd met een nogal ingewikkeld gevoel rondloopt. Wie weet voelt ze wel hetzelfde voor jou, maar heeft ze dat eigenlijk nooit laten blijken. Je verliest een vriendin niet zomaar, en zeker niet doordat je verliefd op haar bent. Kan zij die gevoelens niet beantwoorden, is het pech voor jou. Maar blijf er niet op hopen dat het ooit wat word dan.
Je kan ook een paar 'stille' hints geven ofzo.
Maar blijf er iig niet mee rondlopen, dat is ook niet niets.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 14:13
miss-suus
miss-suus is offline
ik ben het met de anderen eens, als het een echte goede vriendin is, maar ze wil niks verder met jou, dan laat ze je echt niet stikken, jullie blijven dan goeie vrienden, zo niet weet je ook weer hoe ze is

maar echte vrienden laten elkaar niet stikken

SUCCES
Oud 29-11-2003, 14:49
Kayina
Kayina is offline
niet echt origineel antwoord, maar ik zou 't vertellen als ik jou was...ik was verliefd op mn beste vriendin (en ja, ik ben ook een meisje) en geloof me, als je het niet vertelt gaat t niet goed...je reageert anders tegen haar, wat zij dan weer niet begrijpt, enzovoort....als het niet wederzijds is, nou ja dan weet je dat ook weer en moet je wachten tot het slijt en je een ander vindt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 16:56
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
vertel het haar gewoon
aan de hand van haar antwoord weet je meteen wat je aan har hebt, als partner of als gewoon een vriendin.
Zo ermee rond blijven lopen is niet goed voor jou, en kan uiteindelijk jullie vriendschap ook nog eens de das om doen
Sterkte.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten