Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tja, je moet er idd wel zelf wat voor willen doen, het gaat niet meer vanzelf... snik...
|
K thnx maar is de tweede fase echt nu zo anders moet je nu ineens elke les opletten (wij hebben echt slaapverwekkende leraren) (zoals eentje die al lang binnen is maar van zn vrouw moet lesgeven omdat ie anders thuiszit)
in elk geval thnx voor de antwoorden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Je moet overigens niet N&G kiezen omdat je geen talen kan. In E&M zit namelijk precies dezelfde hoeveelheid taal. Je moet dus vooral bedenken of je beter in exacte vakken bent, of beter in economie (wat toch wel het zwaarste vak is in E&M).
Ga in ieder geval van uit dat N&G toch wel heel wat exacte aanleg van je vereist. En als je dat niet hebt, zal je flink wat moeten werken om goed bij te kunnen blijven.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik persoonlijk vind N&G erg moeilijk maar dat komt omdat bij mij de inzicht ontbreekt bij vakken zoals natuurkunde, scheikunde en wiskunde. Dus tja... Maar als jij zeker weet dat jij wel inzicht hebt, je t een uitdaging vind, t leuk vind, er trots op bent en wanneer de leraren je het adviezeren hoef je echt nergens bang voor te zijn.
Maar ik raad je aan vooral in het begin van het jaar hard te werken want dan is het nog het makkelijkst, en als je het begin verneukt kan je er erg moeilijk nog inkomen. Is mijn ondergang geweest. Ik blijf zitten.. Sterkte ermee, en doe t als je disipline hebt en denkt dat t kan.
|
Eigenlijk word ik een beetje moe van dit soort vragen, maar ja...het ligt er aan wat je beste vakken zijn in de eerste 3 jaren.(Zie flamez) en anders moet je eens vragen of er zo'n test is bij je op school waarin je kunt zien welk profiel het best bij je past n.a.v. interessant/wat wil je later worden/huidige cijfers...als dit niet bij jullie op school is, kijk dan maar zelf: "Wat wil je worden?" en "Welke vakken vind je leuk?"
|
tja, het ligt er idd maar helemaal aan waar je goed in bent. Talenknobbel dan kan C&M wel, economische aanleg dan kan je E&M doen, en als je goed bent in exacte vakken dan kan je N&G of N&T doen, ligt er een beetje aan waar je allemaal goed in bent (wel of geen bio, WB1 (of 1 en2).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profiel EM of NG? JanDeMan | 10 | 30-05-2009 10:19 | |
Algemene schoolzaken |
profielkeus help aub lauke | 15 | 30-06-2006 22:38 | |
Studeren |
Profielkeuze: moeilijk, kunnen jullie meedenken? iThink | 12 | 21-05-2006 13:54 | |
Algemene schoolzaken |
Verveling op school I love stars | 126 | 27-05-2005 16:03 | |
Algemene schoolzaken |
Wisselen van profiel. *ABC* | 55 | 18-10-2004 19:20 | |
Algemene schoolzaken |
welk profiel doe je? ** Phoebe ** | 193 | 07-02-2004 15:39 |