Advertentie | |
|
![]() |
|
vervelend, maar toch vind ik je niet aardig.
je doet een beetje uit de hoogte weet je dat. En die hoogte is laag. wacht ik heb echt even zin om te zeiken, waarom zijn er zoveel mensen die niet gewoon kunnen zeggen wat ze te zeggen hebben. Ze moeten het altijd zo draaien dat de helft het maar snapt omdat de andere helftt te aardig of te naif is. maar ja het geeft je vast een kick om geen woord terug te zeggen maar toch, de man willen zijn. Kijk mij boeit het niet mee zo. Ik ben hier toch alleen maar om het naar mijn zin te hebben en om wat te leren. Dus als je mij iets te vertellen heb doe dat dan alsjeblieft. Ik ben namelijk de hele tijd tegen je aan aan het lullen omdat je volgens mij wel iets te melden heb, en ik niemand beters kan vinden op dit moment.
Laatst gewijzigd op 03-12-2003 om 17:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() On topic is het een mooi gedicht hoor. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet waar je op zinspeelt. Gaat het om dit gedicht, of om mijn signature? Op de inhoud van mijn poëzie mag je me niet aanspreken, niet als je het letterlijk neemt in ieder geval. |
![]() |
|
weer zo''n antwoord. Het is zo van , ik zeg dit , jij zegt dat . maar wat wil je nou eigenlijk zeggen.
Ja ik zou alleen uit de hoogt kunnen doen als jij dat zou willen das al helemaal bulls maarja. Oke ik ga mijn mond houdne want ik word hie niks wijzer van adieu
|
nou laatste reply dan
![]() gasten sworry als ik gullie irriteer maar ik had dus het gevoel dat jullie Hanibal afzeken en het niet eens waren met zijn kijk op dingen. Ik hoor dan altijd graag hoezo en waarom , omdat ik juist denk dat ik het beste mijn mening kan vormen als ik hem uitdistileer uit alles om mij heen. Maar ach Boeien, negeer de kip en leef gelukkiger
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat na de dood? Love & Peace | 288 | 21-12-2006 21:13 | |
Psychologie |
wat ik hier ooit heb geschreven diane | 11 | 11-08-2005 23:31 | |
JG's: Eeuwig leven of vernietiging Yab-Yum | 50 | 25-07-2005 19:08 | |
Psychologie |
denken dat ik ziek ben en dood eraan ga Anetj | 25 | 11-02-2005 11:06 | |
Als je gestorven bent.. [Orgaandonatie] Verwijderd | 44 | 04-01-2003 19:22 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |