Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() overhaast je verleden achterlaten lijkt me nooit echt goed voor je.
|
Het was zowiezo het idee dat ik maar tijdelijk zou blijven..eigenlijk zolang als het nodig is zeg maar
![]() Zodra ik echt weer op eigen benen kan staan gaan we iets voor mezelf zoeken. Maar op dit moment ben ik emotioneel gewoon helemaal niks en daar moet echt aan gewerkt worden. Dus gewoon een paar maanden kalm aan doen, zorgen dat me zaakjes weer wat op orde zijn en dan is het tijd voor een volgende stap dnek ik.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Even een update:
Ik ben uit mijn keuze. Ik ehb het op school doorbesproken en deze kan gewoon worden voortgezet. Ik ga volgende week een keer richting die vriend. Daar zal ik tot eind januari blijven. In die tijd is het zo dat ik op woensdagmiddag toch richting mijn eigen woonplaats kom, hier mijn keyboardlessen door kan zetten (want dat kost klauwen vol geld, zonde om te laten vergaan) en om me vrienden te spreken. Dan slaap ik gewoon hier bij mijn vader. Op donderdag ga ik dan gewoon naar school want dan heb ik een vak dat me voorbereid op me stage, en daarna mentoruur. In dat uur breng ik de klas op de hoogte van hoe het met mij gaat en met mijn huiswerk, en zij brenge mij weer op de hoogte van wat zij de afgelopen week allemaal hebben gedaan. Daarna ga ik weer terug naar die vriend. Eind januari kom ik terug om mee te doen met de tentamenweek, om vervoglens mijn stage te doen van februari tot juni. Ik vind dit zelf een goede oplossing, hopelijk vind ik in deze (toch wel korte) periode de rust die ik nodig heb, om er vervolgens weer keihard tegenaan te gaan. Bedankt voor alle tips..ennuh jah hopelijk komt het nu wel goed.
||
Citaat:
Als je telkens moet verhuizen lijkt me dat verschrikkelijk.. Volg je trouwens nog een studie? Of kan je, wanneer je psychisch weer wat opgeknapt bent een (parttime) baan zoeken? Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik er stil van word en geen advies of iets dergelijks voor je heb... Sterkte, meid!
|
Ik volg nog steeds een studie, namelijk onderwijsassistent niv. 4. Zit in het laatste jaar nu, dus ik streef er gewoon naar om het dit jaar te halen, ondanks alles.
Ik ben een paar weken terug naar een maatschappelijk werker bij ons op school gegaan, die me vertelde over het 'begeleid wonen project' waar jij het over had. Hij zei dat ik daarvoor in aanmerking zou kunnen komen, gaf me een informatieboekje mee en drukte me op het hard dat het mijn keuze zou zijn. Nou ik heb dat boekje eens doorgenomen en ik ben tot de conclusie gekomen dat dat niet echt iets voor me is. Daarbij komt dat je bijvoorbeeld je complete studiebeurs in moet leveren enzow..neh lijkt me niks.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 74 Verwijderd | 497 | 19-11-2007 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Alles laten vallen voor je vriend(in) Kwekky | 48 | 13-04-2007 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Als iets je niet zint binnen een relatie... TMLWKY | 5 | 14-07-2002 20:37 | |
Psychologie |
Moet ik het doen? Linda | 11 | 09-01-2002 19:34 |