Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk ff proberen een pctje te kopen, met een p866 en tnt 2 kan je neit meer zo veel!! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
en die clan speelt games.. dus hij zoekt het nogal ver ![]()
||
Citaat:
![]() heb jij nooit assmates.. euh clanmates ontmoet? ![]() ik ga ook vrijdag ![]() ik weet alleen nog niet waarom ![]() nouja, het kaartje kost toch niks ![]()
||
Citaat:
![]() ik ga ook vrijdag... ook gratis ![]() ![]() mayb zie ik je wel ehehe alleen je bent mn clanmate niet meer ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ben je lid van de hcc? ja wellicht zie ik jou ook, niet dat ik weet hoe je dr uitziet ofzo ![]() maar goed ![]() ![]() nee, al heel lang geen clanmate meer ![]() er was maar 1 goede clan, en als die niet bestaat, dan maar geen ![]() ![]()
||
Citaat:
neej, man van moeder is hcc lid.. dus ik ga op zijn pasje ![]() check pics maar ![]() ik ben klein ventje.. jij grote oude man ![]() ![]() ssf ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() de echte leden blijven weg, en de profiteurs komen ![]() oke, ik zal de pics bekijken, en misschine dat ik het kleine mannetje nog wel zie ![]() kijk maar uit voor een oude gebogen man ![]() hehe ssf ja, haha ![]()
||
Citaat:
![]() hehe sgoed.. naja kans is niet eens zo groot.. hcc is te groot voor toeval ![]() maarja je zal net zien ![]()
|
het scheelde een haartje of ik kon op de HCC meedoen met de best of benelux van FIFA 2003, maar ik had in de voorronde de finale met 2-3 verloren..
Een vriend van me kan meedoen aan Ravenshield, best of benelux, maar hij is zo gestoord om thuis te blijven ![]() ![]() ontopic Maar de HCC is in ieder geval de moeite waard, gigantisch groot, op een dag is het moeilijk alles te kunnen zien!
||
Citaat:
ik kan het elk jaar nog elke keer in 1 dag zien.. btw talon.. kheb je niet gezien ![]()
||
Citaat:
maar daar is een hotel bij en het is ongeveer 400x zo groot.. hcc zie je wel in 2-3 uur.. je hoeft al die goedkope schraap tentjes toch niet af want die verkopen allemaal rommel en als er wat mee is kan je niet meer mee terug bovendien bekijk je in euro disney toch ook niet elke pisbak 3x en elke snoepkraam 5x?
||
Citaat:
vogklens mij ben jij een newb ![]() je wil toch niet zegge da jij de hcc niet in 1 dag kan zien he? nerd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe laat gaat de Aldi open? stickybandit | 54 | 19-11-2003 14:56 | |
Software & Hardware |
[HCC dagen] Wat ga jij halen? Orion16 | 94 | 28-11-2002 17:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
gregoriaanse kalender | 2 | 13-02-2002 23:07 | |
Software & Hardware |
Corel Painter creatie McMotion | 12 | 06-12-2001 15:36 | |
Software & Hardware |
Wat gaan jullie tijdens de HCC dagen in Utrecht kopen? Anonymous Beauty | 32 | 20-11-2001 21:14 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wie heeft plaatjes van parabolen willem007 | 2 | 01-06-2001 21:53 |