Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
leuk en aardig jongens...
maar de hcc dagen komen er aan... ![]() als je een beetje zoekt kun je zonder oomvergeduwd te worden daar een lache ding kopen ![]() tenminste dat ga ik doen. k vind 1229 sowieso niet weinig geld en t is niet ZOO goedkoop voor een dergelijke pc
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
onderaan het krantje staat nu trouwens dat ze ingekocht hebben wat ze denken te verkopen... misschien dat het wat beter is dan bij de vorige acties. Lijkt me ook wel, want als ze staan te vechten om je spullen en het is binnen 2 min uitverkocht dan had aldi net zo goed meer kunnen vragen en dus meer winst kunnen maken!
|
![]() |
||
Citaat:
maar bv in oostenrijk heeft een neef van me een computer gekocht voor 900€ wat veel sneller is dan die van aldi(misschien een domme voorbeeld hoor ik weet niet of t scheelt per land) en ik heb dat advertentie laten zien van aldi, en hij lachte me uit. een vriend van me heeft zo'n medion , tijdje terug gekocht. heerlijk ding, maar ik ken iemand die vorig jaar bij de hcc dagen een pc heeft gekocht voor iets minder en die is gewoon veel sneller e.d. de laatste dag van de beurs gaan echt mooie dingen voor zieke prijzen weg... ik denk en hoop dat ik een leukere ding kan kopen voor dat geld.
|
Ik heb eens goed gekeken naar de configuratie van de Aldi PC en kan niet anders zeggen dat dit voor het geld een wereld PC is. Er zit zoveel Hardware in dat je je eigenlijk niet meer kunt wensen. De snelheid van 3.0 Ghz op 800 FSB is prima in orde. Enige wat misschien valt aan te merken is de Harddisk. Die zou S-ATA moeten zijn in een dergelijk systeem maar denk dat de doorsnee gebruiker hier echt weinig van zal merken.
Als ik een PC nodig had ging ik zeker vannacht in de rij staan.
|
Ik stond er om 8.00 en stonden iets van denk ik 40/50 mensen misschien voor me, maar niet iedereen ging ook voor de pc. en al hadden ze dat wel gedaan had dat niet uitgemaakt, want er stonden nog genoeg pc's en monitoren toen ik uiteindelijk wegging bij de aldi.
*heeft 19'' tft en de pc gekocht*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nouja, t is vaak vanaf 8:00 open. Zoals alle supermarkten zowat. Tot 18:00.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarom meiden niet blowen? Mister2510 | 35 | 04-03-2012 18:57 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
De Kantine |
Hoe laat gaat de aldi open? Adagio | 1 | 15-08-2005 07:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |