Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2012, 14:20
Mister2510
Mister2510 is offline
Ok ik ben zelf een stevige blower en ben bijna elke dag high ofwel stoned. Ik smoke altijd of alleen of met 2 vrienden. Maar altijd als een meisje weet dat je blowt is het gelijk klaar. Als je vraagt of ze mee naar de stad wil is het ja tuurlijk. Maar als je vraagt of ze mee gaat blowen dan krijg he een preek over waarom je niet zou moete blowen.
Zijn er uberhaupt wel meisjes die blowen en dan bedoel ik 14-19
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2012, 14:22
Verwijderd
Bijna alle meisjes waarmee ik bevriend ben blowen, maar misschien zoekt soort gewoon soort.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 14:28
Elecdruid
Elecdruid is offline
die zijn er zeker wel en als jij zovaak een preek krijgt heb je net te pech dat je de verkeerde meisjes treft..

maar ik ben het wel met je eens dat het lijkt alsof relatief meer jongens dan meiden blowen. Hoe dat komt, geen idee? Misschien doen ze het wel, maar zijn ze er minder open over en/of blowen ze alleen met meiden onderling.

En dan vraag je volgende keer toch gewoon niet of ze mee gaan blowen Je hoeft niet aan iedereen te laten zien dat jij nu al zo'n die hard stoner bent. Vanuit die meiden kan ik me dat wel voorstellen: als je samen "naar de stad gaat", lijkt het erop dat je iets leuks en gezellig gaan doen. Als je gaat blowen, klinkt dat alsof je de hele middag stoned met een zak chips en een blik golden aldi power op een random bankje gaat hangen. Zeg nou zelf, wat klinkt er voor zo'n niet-blowend meisje leuker?

Ja, jij en ik weten natuurlijk dat je ook naar de stad kunt gaan, en dat je ergens op een random bankje een joint rookt voordat je iets leuks en gezelligs gaat doen. Maar als 15-jarige meisje uit een omgeving met weinig tot geen drugsgebruik.... is dat wellicht heel wat minder makkelijk voor te stellen.
Oud 16-01-2012, 16:52
Verwijderd
Ik blow sinds mijn 16e en ik ken heel wat meisjes die ook al blowden toen en nog steeds doen. Maar het is wel waar dat als ik op stap ging met mijn 'stoner'-vrienden, ik vaak alleen was.

Hm. Blowen meisjes daadwerkelijk minder dan jongens? Is daar al onderzoek naar geweest?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 17:18
SacredRose
SacredRose is offline
volgens mij zijn er zat meiden die blowen hoor.
ik kom ook genoeg jonge meiden tegen in coffeshops en daar buiten ken ik ook genoeg meiden die rond de 17 zijn die houden van blowen.

en tja er zijn er ook genoeg die het niet doen en als je zoiets vraagt aan iemand waarvan je weet dat die niet blowed is zo'n preek/een nee te verwachten. dus gewoon beter je best doen en je vindt heuswel meiden die een middagje op een random bankje willen hangen met een jointje erbij.
Oud 16-01-2012, 18:02
Verwijderd
Meisjes die niet blowen zijn toch saai.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 18:03
imosed
imosed is offline
Ik ken ook redelijk wat meisjes die blowen, ook al is de zondag blazesessie altijd wel vooral mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2012, 20:19
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hm. Blowen meisjes daadwerkelijk minder dan jongens? Is daar al onderzoek naar geweest?
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...11-3358-wm.htm

http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...4,G3&STB=G1,G2
Oud 16-01-2012, 20:20
*oma*
*oma* is offline
Maar er zijn zeker meisjes die blowen, jij treft ze alleen niet
Oud 18-01-2012, 15:50
*oma*
*oma* is offline
Ja, dat staat er inderdaad niet bij
Oud 05-02-2012, 01:41
Sigaretten
Sigaretten is offline
Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt net alsof ik 't enigeste meisje ben wat bier drinkt en blowed.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 08:05
EZBlade
EZBlade is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Dat vraag ik me dus ook af, het lijkt net alsof ik 't enigeste meisje ben wat bier drinkt en blowed.
Van bier drinken gaat je kut stinken.

Maar je bent niet de enige hoor, als ik zo 's ff in m'n sociale omgeving rondkijk..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Van bier drinken gaat je kut stinken.

Maar je bent niet de enige hoor, als ik zo 's ff in m'n sociale omgeving rondkijk..
trololo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2012, 10:16
Verwijderd
Citaat:
trololo
? Dat tweede was gewoon serieus hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 21:16
floffy3
floffy3 is offline
Citaat:
Meisjes die niet blowen zijn toch saai.
Hoezo moeten meisjes perse saai zijn alleen omdat ze niet blowen? -.- en stoned zijn? dat is toch onzin.
Het is net zoiets als, jongeren/brugers die denken dat ze er alleen bij kunnen horen als ze gaan roken, waar de meesten later spijt van krijgen omdat ze er te verslaafd aan raken en lang niet genoeg geld meer hebben om te kopen.
Dit zijn dan meestal de meelopers of degenen die vriendloos en eenzaam zijn en hierdoor denken op te kunnen vallen en erbij te horen.
Slaat nergens op. en dit noem ik dan eerder zielig zijn, Dan heb k toch liever 'saai' zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 22:12
EZBlade
EZBlade is offline
:')
Met citaat reageren
Oud 09-02-2012, 00:14
Verwijderd
nice
Met citaat reageren
Oud 10-02-2012, 07:28
Loezzel
Loezzel is offline
Ik blow behoorlijk veel, en eigenlijk bijna al mijn vriendinnetjes blowen ook.
Oud 11-02-2012, 21:04
Schrödinger
Schrödinger is offline
Er zijn zat meisjes die blowen, maar misschien moet je je vriendin niet in de balletvereniging zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2012, 20:37
Loudi
Loudi is offline
Samen blowen? Haha
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 09:17
Carbi
Carbi is offline
t is maar net wat ze liever in de mond hebben he
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
t is maar net wat ze liever in de mond hebben he
De ideale vriendin wil het allebei regelmatig...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2012, 21:44
Verwijderd
Blowen is prima (yay voor de vaporizer), maar ik zou ook afknappen op iemand die elke dag stoned is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2012, 09:08
Carbi
Carbi is offline
Citaat:
De ideale vriendin wil het allebei regelmatig...
jaa dat wil zeggen dat mijn vriendin de ideale vriendin is dan maar dat valt ook tegen hoor haha
nu hopen dat ze dit niet gaat lezen anders is t alleen blowen voor n week
Met citaat reageren
Oud 18-02-2012, 10:57
snahboy
snahboy is offline
Citaat:
Ok ik ben zelf een stevige blower en ben bijna elke dag high ofwel stoned. Ik smoke altijd of alleen of met 2 vrienden. Maar altijd als een meisje weet dat je blowt is het gelijk klaar. Als je vraagt of ze mee naar de stad wil is het ja tuurlijk. Maar als je vraagt of ze mee gaat blowen dan krijg he een preek over waarom je niet zou moete blowen.
Zijn er uberhaupt wel meisjes die blowen en dan bedoel ik 14-19
Ik ken er genoeg.
Maar je moet net de juisten tegenkomen.

Als je vrienden hebt die blowen en meisjes om zich heen hebben
Is het een stuk makkelijker.

Geef de moed niet op.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 12:59
Mister2510
Mister2510 is offline
I'll keep searching for my true stoner chick
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 17:36
Verwijderd
Citaat:
I'll keep searching for my true stoner chick
Probeer t eens in de shop
Met citaat reageren
Oud 21-02-2012, 19:30
arPos
arPos is offline
ken genoeg blowende meiden, maar ik denk dat de verhouding wel wat in de richting van mannen uitvalt, veel meiden zijn te druk met hun dagelijkse beslommeringen om goed te kunnen chillen met een damper.

maar enfin, vrouwen moeten eenmaal wat te mekkeren hebben.

overigens blowt mijn vriendin niet, maar op een feestje doet ze dan wel weer mee.
Oud 21-02-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
maar enfin, vrouwen moeten eenmaal wat te mekkeren hebben.
?
Wat heeft dat met wel/niet blowen te maken?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 18:29
Mister2510
Mister2510 is offline
@Elmar.

ik kom de shop niet in
en als je rondhangt bij de shop komt oom agent en vraagt wat je doet.
dan zeg je gewoon wat chillen
en dan zegt hij dat je beter ergens anders kan chillen omdat ie je de volgende keer foullieerd
aangezien een 5je tot mijn standaard streetgear hoort ga ik daar niet meer hangen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2012, 10:23
arPos
arPos is offline
Citaat:
?
Wat heeft dat met wel/niet blowen te maken?
De niet blowende meiden die ik ken mekkeren nog meer dan de wel-blowende...

Overigens is dat niet iets negatiefs; serieus, de mannen zouden de boel grondig verstieren als onze tegenpolen ons niet zouden controleren en bekritiseren, dat is gewoon de natuur
Oud 26-02-2012, 10:24
arPos
arPos is offline
Citaat:
@Elmar.

ik kom de shop niet in
en als je rondhangt bij de shop komt oom agent en vraagt wat je doet.
dan zeg je gewoon wat chillen
en dan zegt hij dat je beter ergens anders kan chillen omdat ie je de volgende keer foullieerd
aangezien een 5je tot mijn standaard streetgear hoort ga ik daar niet meer hangen
Dat mag ook niet, rond coffeeshops geldt een samenscholingsverbod en als je het wel doet kan je de coffeeshop-eigenaar een hoop gezeik opleveren, en die mensen hebben het anno 2011-2012 al lastig genoeg met dit middeleeuws kabinet.
Oud 26-02-2012, 14:31
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Overigens is dat niet iets negatiefs; serieus, de mannen zouden de boel grondig verstieren als onze tegenpolen ons niet zouden controleren en bekritiseren, dat is gewoon de natuur
Oud 04-03-2012, 18:57
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik blow zelf regelmatig, moet wel zeggen dat er meer vrienden dan vriendinnen blowen.
Maar geen opvallend groot verschil ofzo:')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten