Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Stel je niet zo aan Exo, ik heb het ook geproefd
![]() Haalt citroen niet vaak een ranzige smaak uit thee weg? Of gewoon een theezakje met normale smaak erin gooien, iets heel zoets, framboos, aardbei, zo zoet dat je het bittere niet meer proeft ![]() Ik vond de smaak wel heel apart, precies of je cayennepeper zat te eten ofzo. Waar had je die kruiden gehaald? |
![]() |
|
Ik heb ook niks op, ik eet/drink nooit iets waarvan ik niet weet wat het is en wat het doet. Niet dat ik slechte ervaringen heb met 'vrienden', maar ik ken er wel een paar die het wel zijn overkomen en waarbij het wat minder afliep.
ontopic: een hoop honing zal het wel doen denk ik, en het is dan ook nog gelijk is goed voor een pijnlijke keel ![]() |
![]() |
||||
Gehaald bij een random smartshop. Deze heette herbal fantasy, is geplant op de wagenstraat 140, Den Haag. Het waren inderdaad wel grote zakjes, handig. Nu heb ik zelf nog wat over, wat ik ga combineren met mijn eigen alsemplant, die "ietsje" sterker is.
Het kostte negen euri per pakje, dus negen voor de alsem, negen voor de catmint. Best puike mensen, daar. In de thee zat, om even duidelijk te wezen, alsem en catmint. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ja ik ben te goedgelovig sue me |
![]() |
||
Citaat:
Een goed alternatief heb ik overigens niet... Neus dicht, snel achterover gooien en daarna zuurstokken eten oid ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Howshesings (en eindelijk lees ik je naam goed... ![]() Klote dat de smartshop hier dicht is, anders ging ik inkopen doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou hoop ik niet dat ik je vrienden beledig ![]() en het is gemeen dat zoiets bij jou geflikt wordt want jij bent juist super aardig altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wa'k wel jammer vind is dat het door een jongen gedaan is die eigenlijk een hele goeie jongen is maar harstikke onzeker, en door een andere maat vet is opgejut om het te doen (in het glas te zeiken) hij had er ook vet spijt van enzo zei die tegen me en hij was kei bang en bood me zelfs geld aan om het goed te maken? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bitex.. En dit heeft me ervan overtuigd dat die thee inderdaad erg ranzig moet zijn geweest ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een vragenlijst over thee! Miekje* | 46 | 21-11-2016 12:48 | |
Eten & Drinken |
Thee - topic Verwijderd | 104 | 17-11-2007 13:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thee help tengen ziektes. RoozzzJJ | 8 | 24-08-2006 20:04 | |
Eten & Drinken |
thee merels | 65 | 30-10-2005 13:13 | |
Eten & Drinken |
Thee topic. ATR_soundsytem | 61 | 12-06-2005 10:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Lafjuh en scimmia werken samen: Thee in het Hamsterdome. Vlooienband | 9 | 26-07-2003 22:41 |