Advertentie | |
|
![]() |
|
ik blow omdat ik er gewoon relext van word of een vette lachbui van krijg. doe het meestal 1 a 2 uren voordat ik ga slapen zodat ik na de tijd niet zo duf rond loop
|
![]() |
ik blow omdat ik het een lekker gevoel vind. het is ook een leuke bezig heid met vrienden.
en wat ik ook wel leuk vind is dat als ik muziek luister alle verschillende intrumenten appart kan horen zonder er mn best voor te doen en zo wordt de muziek echt super veel mooier. want dan kan ik het ook horen als k nuchter ben. en verder heb k nu vakantie dus het maakt ook helemaal niet uit of ik het doe en het is lekker xm |
![]() |
|
![]() |
heb het jaren gedaan om zo helder te kunnen zien en helder te horen, en je dan totaal ontspannen enzo, of door de stad lopen en allerlei vage dingen meemaken, ben de laatste tijd liever nuchter, dan ben ik snellen en meer bijdehand en ben ik veel opdringeriger tegen andere mensen waardoor ik meer assertief overkom wat goed is in het dagelijkse leven.
|
ik heb echt nooit dat ik zo moet lachen of dat ik veel ga praten ofzow, absoluut nie, ik ben meer van het stille in mezelf zijn dan.... vandaar dak oowk eigenlijk bijna nooit in gezelschap blow, tis meer iets voor mezelf... maar het is wel gewoon relaxt, je beleeft dingen net iets intenser, het is super ontspannend en bij mij is het meestal ´s avonds voor het slapen gaan, en kvind gewoon super om dan beetje wazige muziek te luisteren te liggen nergens aan te denken mega ontspannen en dan slaap ik oowk nog heel diep
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarom blow jij? Gedoemd | 61 | 03-02-2009 17:17 | |
Drugs & Alcohol |
vraagjes over WIET Roffachick | 28 | 04-10-2005 01:27 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen Wammus | 80 | 26-05-2004 17:54 | |
Drugs & Alcohol |
wiet schadelijk????? lovesista18 | 51 | 24-01-2003 19:29 | |
Drugs & Alcohol |
Blowen DrFreeman | 10 | 19-04-2002 14:40 |