Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bedankt voor de reacties ![]()
||
Citaat:
![]() EDIT: o wat erg... temidden zat ook al in je eerste versie... maarja ik heb net op dertig gedichten reactie gegeven, dan mag dat wel toch ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 01-12-2003 om 22:01. |
![]() |
|
Ik geef altijd commentaar zonder het commentaar hierboven te lezen, vind op dat het zo goed was maar ik heb toch wat aanmerkingen.
Hoewel ik van verhalende gedichten hou en lange zinnen af en toe prachtig vind zie ik dat de rijm erin stoort. Ik vind je verhaallijn erg goed uitgedacht op deze manier en het is erg duidelijk om te lezen maar ik mis een stukje gevoel erin. het is nu net alsof de woorden er staan maar geen impact hebben. Misschien was het de bedoeling het van buitenaf te lezen maar op deze manier raakt het me niet. Technisch gezien vind ik je ritme ook wat storend af en toe.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als je je leven een cijfer mocht geven Barmhartige | 98 | 11-12-2004 20:06 | |
Psychologie |
Ik voel me beter als ik een paar uur in de zon heb gelegen. rijk_v | 25 | 26-07-2004 23:03 | |
Psychologie |
wie begint er ook last te hebben van... C'est moi | 19 | 01-01-2004 20:46 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 | |
De Kantine |
waar denk je aan bij de volgende kleuren? ikbenLINDA | 75 | 28-12-2002 16:38 | |
Lifestyle |
de invloed van herfst Mysterons | 36 | 16-10-2002 14:26 |