Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
11 oktober Bazart in Den Haag, Goa avond.
Voor meer info moet je maar kijken op www.bazart.nl
|
Verwijderd
|
Maar zijn wel eens mensen naar zon feest geweest?
Vertel is... Zijn jullie ook wel eens naar illegale feesten geweest? Op zon feest ga je toch ook dansen of is het alleen chillen? Ik ben wel eens naar hardstyle feesten geweest, dat is echt vet maar daar gaat het er volgens mij wel anders aan toe. |
![]() |
|
Ik spreek niet uit ervaring, maar ik zie een illigaal goafeest als volgt voor me: (en verbeter mijn visie asjeblieft)
Kraakpand, versiering&decorstukken, dj('s), hippies en veel drugs.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En natuurlijk wordt er voornamelijk gedanst ![]() Wat ik leuk vind aan de illegale feestjes is dat het elke keer weer totaal anders is, feestjes worden gehouden buiten in de natuur, in tunnels, kraakpanden, boten etc. Alleen het soms urenlang zoeken naar de locatie kan wel eens vervelend zijn.. ook onderbrekingen door de politie zuigen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de AMP laatst, was niet illegaal.. was ook drum n bass en hardhouse enzo, verschillende zaaltjes. Was echt heel erg cool... Heel fijne sfeer en alles, banken en chillruimtes en ook kilo's dansruimte. Niet te druk niet te rustig. Drugs viel wel mee.. Die illegale feesten.. kben er nog niet aan toegekomen, komt steeds iets tussen. Misschien dit weekend weer ergens als het lukt. Kwil naar een tunnelfeest ![]() Exooo, ga een keertje mee hier.. gaan we met Kaps en ik en ms nog een paar mensjes? (Marge en Mash ms?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er is wel ook een goa-feest in Amsterdam zaterdag.. die staat ook op http://www.goatrance.net en das gratis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en als je komt dandan herken ik je vast wel en anders herkent kaps jou wel of herken jij hem |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer dat ik deze keer niet kan.. vorige keer tunnelfeest van zirk, was echt koel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goa in bazart? kging vaak naar goa feesten in de blauwe, maar die is er nu niet meer.... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik dacht al dat jij het was Ik zat naast Exo jij keek naar 1 van die dingen aan de muur, vlak naast dat bakfietsding |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, als iedereen maar naar goa gaat vink het best hoor ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goa/Psytrance topic n. | 2 | 20-10-2006 13:37 | |
Muziek |
Tekno/drumnbass/goa Verwijderd | 126 | 20-05-2004 00:19 | |
Muziek |
Goede Goa? StijnSpoortNiet | 22 | 26-02-2004 10:12 | |