Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 18:33
jentje
jentje is offline
en ik weet nog steeds niet waarom ik het niet heb gedaan. Ik ben nu 14 en ik ben echt helemaal op. Ik weet niet meer wat te doen. Ik heb op dit moment hulp maar dat helpt echt niet. het kan je geestelijk niet veranderen.
Help me aljeblieft het gaat niet goed zo
Oud 20-04-2002, 18:44
undefined
undefined is offline
hey jentje

over zelfmoord en van die dingen weet ik niet veel eig, maar ik zou je wel heel graag proberen te helpen voor zover dat gaat...
hoe komt het juist dat je op bent? wat zijn juist de oorzaken(als je ze kent tenminste)?
...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 19:33
undefined
undefined is offline
als je wil kan je me altijd bereiken langs msn bijvoorbeeld....(mail mag ook altijd, maar dan kan het zijn dat hij bij m'n junkmail belandt(dat doe ik met alle onbekend uitziende mails, maar 'k zal er op letten)
--> stientje1404@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 09:16
Qamra
Qamra is offline
*zeik zeik* waarom zeg je dat je 14 ben en waarom geeft je profiel dan 17 aan?

Verder: jou problemen kunnen niet 1,2,3 opgelost worden door zomaar mensen van het forum.. Ze kunnen wel lief zijn enzo, maar het zal je nooit helemaal helpen. Je kan wel steun vinden.. Verder moet je het doen met je omgeving.. En in iedereen schuilt een overlevingsinstinct (we zijn dieren enzo blabla). En daar kan je zeker goed gebruik van maken als je het gevonden hebt..

En nee ik ben vandaag geen hulp..
Oud 21-04-2002, 09:31
bambykill
bambykill is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Verder: jou problemen kunnen niet 1,2,3 opgelost worden door zomaar mensen van het forum.. Ze kunnen wel lief zijn enzo, maar het zal je nooit helemaal helpen. Je kan wel steun vinden.. Verder moet je het doen met je omgeving.. En in iedereen schuilt een overlevingsinstinct (we zijn dieren enzo blabla). En daar kan je zeker goed gebruik van maken als je het gevonden hebt..

Mischien had je dan beter niets kunnen posten.

Ik denk dat je je problemen wat ruimer moet verwoorden. Ik kan duidelijk zien dat het niet goed gaat, maar het allemaal veel te globaal om er veel zinnigs over te vertellen. Veel mensen van jouw leeftijd hebben te kampen met dit probleem. Maar zelfmoord is niet zoiets wat je zomaar een twee drie doet. Wat ik nu kan aanraden is om er zo veel mogelijk over te praten met de mensen die je vertrouwd.

Zelfmoord, geen goed idee. Je bent pas 14 en er ligt nog zo veel voor je. Zo fucking veel. Dus suggestie... Doe het gewoon niet.

He fuck wat een klotesituatie
Oud 23-04-2002, 16:29
jentje
jentje is offline
thanks
Oud 23-04-2002, 17:40
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Erg slim om zo'n reactie in een topic als deze te posten.. zo maak je t alleen maar erger!!!

Maare, ff ontopic:

Meiske, je kunt me altijd mailen, en toevoegen op msn mag ofcse ook!

vleerwolfje@hotmail.com

of

madchenkonnenauchdrinken@hotmail.com

Praten helpt... believe me...

Liefz,

Laura
Oud 23-04-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:

Erg slim om zo'n reactie in een topic als deze te posten.. zo maak je t alleen maar erger!!!

Maare, ff ontopic:

Meiske, je kunt me altijd mailen, en toevoegen op msn mag ofcse ook!

vleerwolfje@hotmail.com

of

madchenkonnenauchdrinken@hotmail.com

Praten helpt... believe me...

Liefz,

Laura
Of ze zit iedereen te neppen... waarom zei je idd 14 als je 17 bent? Of andersom?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:57
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Of ze zit iedereen te neppen... waarom zei je idd 14 als je 17 bent? Of andersom?
de 4 zit vlak onder de 7 dus het zou een typfout kunnen zijn..
Oud 24-04-2002, 15:02
wicce
wicce is offline
zeg mensen, laten we nu niet gaan zemelen over leeftijd, daar gaat het nu namelijk niet om!
Reageren

Regels voor berichten