Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar je vergeet wel een categorie, denk ik: de "eenvoudigweg mooie" gedichten. Die niet treurig zijn, niet vrolijk, gewoon mooi. Of lief. Daar voel ik me het fijnste bij; die schrijf ik nog veel liever dan treurige.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar verder niets dan lof over dit gedicht; ik vind het echt één van de betere die ik gelezen heb ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hmmm, omdat voor m'n gevoel daar de ommekeer zit. Nou eigenlijk zit die al twee regels ervoor, maar dat hoort nog bij die strofe. Ik zat er ook nog over te denken om die laatste regel van de 2 strofe apart te zetten of bij de volgende, maar dat is ook een beetje raar voor de vorm. Vandaar dat ik het maar zo gedaan heb |
![]() |
|
de vorm is goed, de inhoud echter...
het valt me op dat er ontzettend veel vergelijkingen worden gemaakt met het vallen van de avond, en het ontwaken van de ochtend. Ik vind het onderhand een afgezaagde metafoor worden.
||
![]() |
Citaat:
Maar dat betekent niet dat ik kritiek heb op wat je zegt. Je hebt gelijk, ik probeer het alleen van de andere kant te laten zien.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Amir. xineof | 6 | 21-08-2006 20:29 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal nederlands ikke_ik | 0 | 20-12-2004 19:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De Kaker oo0oo | 9 | 30-09-2004 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |