![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nu misschien heb je geluk en worden de symptonen veroorzaakt door stress van dit voorval...behalve de pijn in de borsten dan Doe die test anders zo vlug mogelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel veel succes iig en ik zou echt niet te lang wachten met een test, dan ga je je alleen maar meer zorgen maken enzow. Sterkte!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zit met het geld? Je hebt het toch wel aan je ouders verteld? ![]() Heel veel sterkte verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Meis, ga een test doen (kruidvat kan je ze gewoon kopen, das daar lekker onpersoonlijk) en (als de uitslag positief) is meteen naar de dokter... Ik kan me overigens best voorstellen dat de klachten die jij hebt ook kunnen komen door dat wat je hebt meegemaakt.. sterkte! *schouderklopje* *knnuffel*
||
Citaat:
even wat telefoonnummers (lijkt me altijd een opluchting om te praten met mensen die er veel verstand van hebben...) (in nederland) - 1e lijn (voor meisjes en vrouwen die te maken hebben gehad met seksueel geweld) 020-6130245 - FIOM (voor hulp bij ongewenste zwangerschap en seksueel geweld) 073-6128821
|
jah je moet echt een test doen hoor want tis niet eens jouw schuld dus je kunt er maar beter meteen achter komen zodat je er iets aan kunt doen hoor!! en ik weet t tis klote die testen kosten 7 euro (das de goedkoopste volgens mij) maar misschien dat je bij ene vriendin een paar euro kunt lenen??
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je eigenlijk bij de Rutgersstichting geen gratis test krijgen...? *gaat op zoek* hmm... ik kan t zo niet vinden... Ik weet ook niet waar je woont, dus ik kan je ook geen telefoonnummer geven...
De klachten die jij opnoemde, moonlightshadow, kunnen goed komen door stress en/of de puberteit... en je menstruatie raakt 'bijna altijd' door de war als je zó erg in spanning zit. |
![]() |
|
![]() |
Zere borsten en misselijkheid heb ik zelf altijd vlak voor mijn ongesteldheid. De bijwerkingen die mij zorgen baren zijn de moeheid en de duizeligheid en de honger, en met name het feit dat ze overtijd is.
Ben je ook erg emotioneel? Schiet je steeds vol, ben je wat huilerig? Koud? Bij de huisarts kun je je plas inleveren en een testje laten doen, gratis. Dat doet de assistente, je kunt zo binnenlopen, afspraak is niet nodig. Ik hoop voor je dat het niks is, of dat het in de eerste paar weken vanzelf mis gaat, want dat gebeurt echt heel vaak. Maar wacht niet te lang met stappen ondernemen, het wordt anders steeds moeilijker en lichamelijk belastender. Binnen een maand die abortus laten uitvoeren hoor! Dan is het in ieder geval fysiek een fluitje van een cent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kan je niet even geld van een vriendin lenen, want het lijkt me wel belangrijk dat je zo snel mogelijk weet of je wel of niet zwanger bent
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verandering van bijwerkingen? Verwijderd | 3 | 15-08-2014 18:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kiezen tussen veel kwaden Verwijderd | 43 | 01-02-2012 16:20 | |
Psychologie |
Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen... Dreamerfly | 18 | 31-08-2003 20:45 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
seroxat? shy girl | 15 | 08-10-2002 20:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
kan ik zwanger zijn? Starrie | 34 | 03-07-2002 11:41 |