Hey people,
nou me naam zegt het al eigenlijk waarover we vandaag hier gaan babbelen. Ik heb dus een vriend waar ik echt heel close mee ben en ik begin hem steeds leuker te vinden. Dat komt meer omdat hij niet met mij omgaat om mijn uiterlijk maar meer om me innerlijk. En nee het is geen bullshit, want hij geeft me het gevoel dat hij normaal naar me kan luisteren zonder er iets terug/meer voor verwachten. Hij zorgt dat ik niet te veel naast me schoentjes ga lopen, ik weet dat ik minder bij hem kan flikken dan bij andere jongens. oet bij hem dus verstandiger aanpakken om iets voor elkaar te krijgen dan gewoon lief knipperen.
We kennen elkaar nu zo'n 2.5jaar en zijn er altijd voor elkaar geweest. Maar het is alleen maar de laatste paar maanden dat we echt close zijn geworden. Ik ben al bij hem paar keer blijven slapen (nee er is nix gebeurd).
Duss ten eerste-> Wanneer is het duidelijk meer dan beste vriendjes? Bijv. we geven elkaar zoentjes (niet op de mond) en we knuffelen. Ik slaap ook bij hem in bed.
Ten tweede-> HOE GROOT IS DE KANS OM UITEINDELIJK ALLES TE VERPESTEN???
Mijn eigen mening = best groot, want je gaat toch anders naar elkaar kijken. En zeg nou zelf meeste relaties gaan uit en in 99% wordt iem gekwetst. Zulke grote schok kan "vriendschap" toch niet aan?
Nou dit is mijn verhaaltje, maar wat denken jullie nou? Kan het ooit wat worden? Misschien iets zelf meegemaakt?
Byezzz
Ja

ne