![]() |
|
Nu of Nooit 2004..
Voorronde 1 - zaterdag 17 januari OJC Canix, Lottum Touchin' Tongues - [Rock / Soul] - Venlo Monkey Tale – [Rock / Pop / Funk] - Venlo Wisehead – [Ska] - Nederweert Sideshift Harry – [Ska / Punk] - Herkenbosch Spoof – [Pop / Rock] - Weert Voorronde 2 - zaterdag 24 januari JC d’n Hiemel, Maastricht Mindfold – [Emorock] - Meerssen Strange Delight - [Pop] - Maastricht Puh Chi – [Rock / Pop / Dance] - Maastricht Flexxus Beatslager – [HipHop] – Maastricht Mia Thought a.s.h. – [Trip-Hop/Pop] – Urmond Voorronde 3 - zaterdag 31 januari Sjor, Roggel Vehicle [Post – rock] - Roermond Roos en Merijn [Pop] - Weert Lenn [Pop / Blues] - Heythuysen Maud – [Singer/Songwriter] - Maasbracht Jilt – [Pop / Rock] - Weert Voorronde 4 - zaterdag 7 februari Fenix, Sittard Autobot [50’s Punk] - Maastricht El Luxury - [Rock] - Sittard Rogue – [Rockl] - Limbricht Funkmonster–[Funk/Blues/Latin/Jazz]-Holtum Morning – [Dreammetal] - Susteren Voorronde 5 - vrijdag 13 februari Spuugh, Vaals Vaultage – [Black / Death metal] - Landgraaf 37StabwoundZ – [Metalcore] - Hoensbroek Festina Lenté – [Nu-Metal] - Voerendaal Deterrence - [Pop / Rock] - Kerkrade Facegrind - [Metalcore] - Sevenum Nouja, nu of nooit 2004, limburgs meest begeerde talentenjacht, ahum. Wie komt er kijken? Wie gaat er winnen? En waarom post ik dit ![]() voor meer info SPL
|
![]() |
||
Citaat:
niet, het is gewoon nu-metal. Met een zanger die soms wat meer krijst en nu emo in is hij dat ook probeert. Ze hebben nu ook een album dat weer volstaat vol jatwerk enzo, maarja hype van liftid is nu wel voorbij. maar 2 jaar terug won supergroover nu of nooit dat was dan drumnbass, maar concubine en dreadlock pussy wonnen het ook. Ik heb trouwens net de nieuwe site van je band bekeken novastrike, ziet er goed uit, liedjes bevallen me ook al beter. Zanglijnen vind ik wel mooi, al vind ik dat ze zang soms iets te opgezet is, maarja niet offtopic raken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zang is het grote focuspunt op dit moment. als ik het vergelijk met een halfjaar geleden is het al veel beter maar nog steeds niet wat t moet zijn idd.
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 09:20. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |