Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 21:57
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik vraag mij af hoeveel humor er bij jullie komt kijken bij het hebben van seks. Dus vage zinnetjes, geluiden, bewegingen waarmee je de ander aan het lachen hebt gekregen, maar het liefst hoor ik komische anekdotes.

Om het spits af te bijten zal ik beginnen met eentje die jullie nog niet kennen:

Er was eens een keer een topic waarover iemand het over ijsblokjes enzo. Nou, ik wilde dat wel eens proberen en stelde dat voor aan mijn vriendin. Maar ik wilde de spanning wat vergroten, waardoor ik als eis daaraan stelde dat we dit pas zaterdagavond bij haar zouden uitproberen en dat zij voor die tijd geen (orale) seks met mij mocht hebben en ik niet met haar. We mochten elkaar wel plagen om de spanning op te voeren.

Dat was allemaal best en die vrijdag zou ze eerst bij mij langskomen, waarna we zaterdagmiddag zouden winkelen in rotterdam. Ik begon gelijk al met haar te plagen met wat haar te wachten stond. Het gevolg dat bij alles wat met ijs te maken had, zij instantly enorm opgewonden werd. We zijn die dag erop langs meerdere ijssalons gelopen en natuurlijk had ik voor de verandering eens een cola met extra veel ijs bij de burgerking genomen.

En ik steeds heel droog: Nee je moet wachten tot zaterdag, dan mag alles eruit.

Al stelde dat experimentje met die ijsblokjes niets voor, was de tijd voordat we dat deden wel erg interessant want ze stond echt op ontploffen die dagen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:23
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Leuk..

toch?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 23:01
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
tja...? schreef op 24-03-2004 @ 23:23:
Leuk..

toch?
Ik vermoed nu al een snelle maar pijnvolle dood van deze topic.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 23:14
juno
juno is offline
Ze zijn hier wel oversext maar ze zien er de humor niet van in. dat zal het wezen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 08:31
Verwijderd
haha, ja dat is cool . het lukt me wel om mijn vriend in constante staan van geilheid te houden voor hij losmag als hij een tijdje 'droog heeft gestaan', maar met een echt Onderwerp is het natuurlijk nog een stuk leuker

Echt bewuste humoristische dingen doe ik eigenlijk nooit echt met sex, maar een hoop dingen zijn natuurlijk wel onbedoeld grappig
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2004 @ 09:31:
haha, ja dat is cool . het lukt me wel om mijn vriend in constante staan van geilheid te houden voor hij losmag als hij een tijdje 'droog heeft gestaan'
Ook vervelend: je vriendin die je 's ochtends een paar minuten oraal bevredigt (is ze nogal heel erg goed in) en dan doodleuk zegt dat ze nu echt weg moet. Lig je dan, zwaar gefrustreerd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:56
Elysium
Elysium is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 25-03-2004 @ 09:31:
haha, ja dat is cool . het lukt me wel om mijn vriend in constante staan van geilheid te houden voor hij losmag als hij een tijdje 'droog heeft gestaan'.
Zo, nu weet ik ook wat ik morgenavond ga doen.
Oud 25-03-2004, 13:13
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-03-2004 @ 12:15:
Ook vervelend: je vriendin die je 's ochtends een paar minuten oraal bevredigt (is ze nogal heel erg goed in) en dan doodleuk zegt dat ze nu echt weg moet. Lig je dan, zwaar gefrustreerd
Herkenbaar..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:47
juno
juno is offline
Zo gemeen ben ik nou nooit. Dat doe ik hem niet aan. Ik maak het alleen oraal niet af als ik me niet meer kan beheersen en zelf op hem klim, maar daar heeft hij nooit echt veel bezwaar tegen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
haha, dat ken ik ja.. alleen was ik dan de dader
of als hij onder de douche vandaan kwam na het werken en ach, als ie dan toch bloot is... en dan werden we geroepen voor t eten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:54
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
En moest je vriendin zich bergen toen ze thuis kwam? Dan was de missie geslaagd...
Oud 25-03-2004, 15:22
juno
juno is offline
Citaat:
Pallas schreef op 25-03-2004 @ 15:54:
En moest je vriendin zich bergen toen ze thuis kwam? Dan was de missie geslaagd...

De missie is pas geslaagd als ze hem achter de voordeur staat op te wachten...je moet zelf ook plezier hebben van je ophitswerk.

Maar goed, ik doe dat dus niet. Wat ik wel doe is oraal vast beginnen als hij zich nog staaat te scheren, dan lukt dat meestal niet zonder bloed aan de bakkes...

Ik voel me niet schuldig, hij zakt voor mij door de knieen als ik mijn haar nog aan het droogfohnen ben. En dan geeft hij me net niet wat ik wil...maar ik wil perse niet met een halve meter lange natte slierten vrijen, dus ik kan niet weg bij dat stopcontact!.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 15:25
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ik moet me altijd bergen als ik thuiskom.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 15:25
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 25-03-2004 @ 16:22:
De missie is pas geslaagd als ze hem achter de voordeur staat op te wachten...je moet zelf ook plezier hebben van je ophitswerk.

Maar goed, ik doe dat dus niet. Wat ik wel doe is oraal vast beginnen als hij zich nog staaat te scheren, dan lukt dat meestal niet zonder bloed aan de bakkes...

Ik voel me niet schuldig, hij zakt voor mij door de knieen als ik mijn haar nog aan het droogfohnen ben. En dan geeft hij me net niet wat ik wil...maar ik wil perse niet met een halve meter lange natte slierten vrijen, dus ik kan niet weg bij dat stopcontact!.

En wederom herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 15:36
MarcyMarc
MarcyMarc is offline
Ik heb t weleens gepresteerd bij mn vriendin dat nummer te zingen, net nadat ik was klaargekomen:
"It's in your eyes....bla bla"
Oud 25-03-2004, 16:05
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Mijn vriendin deed bij een hoogtepunt een 'foute uitspraak' (zie een andere topic op dit forum) na die ze hier gelezen had gewoon om mij te plagen:
"5... 4... 3..."

Toen werd bij mij in een klap werd de hele boel slap
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Nou, als ze sex wil kan ze dat vrijwel altijd krijgen hoor, daar hoeft ze me niet de hele dag voor op te gaan zitten hitsen

Ook zo leuk: krijg je op kantoor van je vriendin allemaal super sexy (/ronduit geile) foto's toegestuurd via MSN. Zit je daar, nog 5 uur te gaan... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 25-03-2004 @ 16:25:
Eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:29
Verwijderd
Lachen doen we altijd, dus ook tijdens de seks en om de seks.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:36
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 25-03-2004 @ 16:25:
Citaat:
Chimera schreef op 26-03-2004 @ 12:15:
Nou, als ze sex wil kan ze dat vrijwel altijd krijgen hoor, daar hoeft ze me niet de hele dag voor op te gaan zitten hitsen

Ook zo leuk: krijg je op kantoor van je vriendin allemaal super sexy (/ronduit geile) foto's toegestuurd via MSN. Zit je daar, nog 5 uur te gaan... *zucht*
Klinkt als een fijne relatie...
Oud 26-03-2004, 18:50
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Pallas schreef op 26-03-2004 @ 18:36:
Klinkt als een fijne relatie...
Klinkt als een goed seksleven, bedoel je.

Alletwee: volmondig ja.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 21:12
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 24-03-2004 @ 22:57:
Humor verhaal.
Soortgelijke ken ik in de trant van samen stappen, elkaar über opgeilen en overal stiekem aanraken en gevoelig maken, en dan elkaar mee naar huis sleuren.. zijn we thuis, gooit ze mij op bed.. kijkt ze me perplex aan.. zegt ze: "Ik snap mij niet, ik heb helemaal geen zin meer." Draait ze zich om loopt ze weg.

Nu heeft ze de deur nog nieteens gehaald, of ik sleurde haar terug het bed in, en toen bleek dat ze (gelukkig) met me geinde.
Oud 26-03-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 26-03-2004 @ 22:12:
Soortgelijke ken ik in de trant van samen stappen, elkaar über opgeilen en overal stiekem aanraken en gevoelig maken, en dan elkaar mee naar huis sleuren.. zijn we thuis, gooit ze mij op bed.. kijkt ze me perplex aan.. zegt ze: "Ik snap mij niet, ik heb helemaal geen zin meer." Draait ze zich om loopt ze weg.

Nu heeft ze de deur nog nieteens gehaald, of ik sleurde haar terug het bed in, en toen bleek dat ze (gelukkig) met me geinde.
Hehe.

Dat wil ik ook doen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 26-03-2004 @ 22:12:

Ik weet niet hoe ik daar op zou reageren hoor. Misschien wel hem het bed in sleuren weer, maar misschien ook laten gaan, te veel teleurgesteld. Ik denk niet dat mijn ex mij het bed had in gesleurd.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:20
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-03-2004 @ 11:05:
Ik weet niet hoe ik daar op zou reageren hoor. Misschien wel hem het bed in sleuren weer, maar misschien ook laten gaan, te veel teleurgesteld. Ik denk niet dat mijn ex mij het bed had in gesleurd.
Het was ook 'nu of nooit' reactie.. en gelukkig geinde ze maar, anders heb je de poppen aan het dansen natuurlijk..

Regels voor berichten