![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan nog vraag ik me af of ik hiermee mijn probleem aanpak. want het kan er volgens mij niet aan liggen dat ik te weinig dóe en daardoor een slechtere conditie heb. ik denk dat ik twee keer zoveel beweeg als een gemiddelde nederlander. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ mijn vriendin.
Nou als ik jouwn verhaal zo lees, lijkt et mij meer dat jij iets van de ziekte van pfeiffer hebt. Als dat niet zo is zou je misschien kunnen proberen je conditie toch meer te verbeteren en meer gericht trainen op je sport. Als ik het zo lees denk ik dat je basis conditie verder goed is, maar met meer gerichte trainingen denk ik dat je dat beetje extra wat je juist nodig hebt kunt verbeteren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pfeiffer is het denk ik ook niet. ik heb verder geen last van opgezette klieren of koorts o.i.d. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad een gesprek met je huisarts, hij kan eventueel bloed laten prikken op een aantal dingetjes, of je helpen met je voedingspatroon e.d. Misschien zijn er begeleidende artsen ofzo op je opleiding?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bij Pfeiffer hoeven de dingen die jij opnoemt er volgens mij idd niet per se bij te horen. Bezoekje aan de dokter kan so wie so nooit kwaad, denk ik. Misschien heb je idd je voedingspatroon veranderd of ligt het idd aan de tijd van het jaar of ben je idd overtraint, het kan aan zo veel liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |