Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mensen alsjeblieft zeg... doe even normaal. Als jullie niets nuttigs te melden hebben reageer dan gewoon niet. kleuters
@TS: Misschien denkt zij precies hetzelfde over jou, dan jij haar niet meer leuk vindt. Heb je al eens geprobeerd om het contact weer op te bouwen? Met smsen, vragen of ze een filmpje komt kijken (tijdens dat soort dates gebeurt er meestal al meer dan filmpje kijken ![]()
|
Ik denk dat ze je wel leuk vond maar idd iets te lang hebt gewacht. Kijk, en als jij haar nu nog steeds leuk vindt dan moet je er toch gewoon voor gaan?!
Sms haar, mail haar, weet ik veel wat. Maar laat gewoon even subtiel blijken dat je haar (nog steeds) leuk vindt! Je kunt, zoals er al eerder is gezegd, ook haar gewoon smssen of bellen en vragen of ze die avond nog een filmpje komt kijken, of zin heeft om ergens iets te gaan drinken. 'Ergens iets gaan drinken' klinkt altijd wat minder beladen dan een filmpje kijken. Vind ik tenminste. Mjaa.. ik hoop voor je dat het nog wat wordt! Maar als je echt gek op dat meisje bent moet je er gewoon voor gaan, en stel nou dat ze gewoon niet hetzelfde (meer) voelt als jij dan zit er niets anders op dan dat te accepteren. Maar dan heb jij iniedergeval je best gedaan! Succes!
|
ze weet waarschijnlijk wel dat ik haar nog leuk vind, en haar vragen om bij mij thuis een film te komen kijken... ja dan zecht ze waarschijnlijk het zelfde als toen ik haar mee vroeg naar de bios, waarschijnlijk geen tijd deze maand, want waarom zou ze wel tijd hebben om bij mij thuis een film te kijken maar niet in de bios?
|
Kijk als je zo pessimistisch bent.. ook ten op zichte van haar doe je het natuurlijk niet goed! Je moet je best doen!
Als je haar leuk vindt moet je ervoor gaan. En niet alleen maar denken "ze vindt mij toch niet leuk" of "ze heeft toch geen tijd voor mij". Daar kom je er niet mee. En zoals ik al zei, vraag haar gewoon of ze ff mee gaat om wat te drinken ofzo; is veel minder beladen dan film kijken!! Je kunt haar dan gewoon heel direct zeggen dat je haar leuk vindt (als je durft). Want zoals ********** al zei... je hebt toch niets te verliezen (wat haar betreft dan he!). Nee heb je, ja kun je krijgen!!
||
Citaat:
Misschien zit ik hier inderdaad ook wel een beetje pessimistich te wezen ja... ![]() K zal d'r zo eens SMSen of ze wat wil gaan drinken ![]() ![]() heeft ze vandaag geen tijd dan zal ik morgen gewoon na school eens bij haar langs gaan (tegen die tijd moet ze thuis zijn ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bermuda driehoek Marijk. | 56 | 16-07-2004 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |