Advertentie | |
|
![]() |
|
Je kunt ook in een catsuit aandoen.
Voor als je niet weet wat het is: catsuit Maar kies dan een mooiere dan die op de foto. Kan ook ontzettend stijlvol zijn en is comfortabel.
|
owow... wat een problemen.
Zo'n kerstbal/gala is hardstikke leuk. Dus ik zou je zeker aanraden om te gaan. En het is idd misschien een beetje zonde van je geld om daar helemaal nieuwe spullen voor te kopen die daarna ergens achter in een kast verdwijnen dus ik zou opzoek gaan naar iemand waarvan je het kan lenen, of desnoods huren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen mensen, wat een gezeik (en nee dan heb ik het niet over de topicstarter..
![]() Ik denk dat het voor één keer best leuk is om es in gala-stijl te gaan. Als je geen nieuwe kleding wil kopen, dan kan je lenen, huren, of weet ik wat. Als je wel wat nieuws koopt, dan koop je een broek + jasje, of een jurk, of iets anders chics. Er valt best een mouw aan te passen en het is echt leuk om eens een keer te gaan ![]() |
![]() |
|
Gewoon heen gaan, wordt vast heel leuk!
Maar als je niet van jurken etc. houdt dan zal ik er niet veel aan uitgeven (dan vind ik dat zonde), dus iets simpels kopen maar wat wel mooi en chiq is. Huren kan ook, maar dat is geloof ik ook niet echt goedkoop (geen idee hoe duur het wel is, ik heb een mooie galajurk ![]() |
![]() |
|
Ik zou gewoon gaan, tis meestal hardstikke leuk en misschien vind je het wel heel leuk om er voor een keertje wel netjes uit te zien enzo. Ik loop normaal ook altijd in een spijkerbroek ofzo maar met kerst ook in een galajurk en dan vind ik het best leuk.
Als je voor die ene keer geen galajurk wilt aanschaffen kan je eens bij je moeder achter in de kast duiken, wie weet heeft ze nog wat leuks liggen (ik heb een hele mooie zwarte jurk gevonden in mn moeders kast, beetje inkorten, even opnieuw zwart verven en hij is weer in orde), je kan ook vragen of je niet iets van een vriendin ofzo kan lenen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit is een catsuit : ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Een bal is een speciale aangelegenheid, waarvoor gepaste kledin gewenst is. Daaraan zul je je moeten conformeren, want er bestaan nu eenmaal kledingvoorschriften. Als medewerker in een bank of als topmanager, kom je ook niet in afgedragen spijkerbroek en Zeeman-trui binnen en op een begrafenis draag je ook geen vrolijke kleuren, zo heeft zo'n bal ook eigen kledingvoorschriften. Dan kun je besluiten dat je het hele idee van zo'n bal niets vind, in dat geval kun je thuisblijven, maar anders koop je gewoon een keer een nette jurk.
|
![]() |
||
Citaat:
Als je geen jurk aantrekt krijg je dr toch wel spijt van, want alle meisjes zijn in een jurk en het is niet leuk om dan in je eentje in normale kleding te lopen. Dus gewoon doen en als je echt echt echt geen jurk aan wil, moet je idd gewoon in ''pak'' gaan .. kan echt vet mooi staan
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwha ik heb dus utzelfde als jou en toen ik ging, had ik roze shirtje met roze rok en kousen en geen nette schoenen, maar het was toch wel feestelijk. Dus ik zou gewoon je een beetje aanpassen, maar wel in eigen stijl. Ow en je hoeft je vast niet helemaal aan de regels te houden hur. Tenminste als ik daar al eenmaal sta en heb zo'n kaartje gekocht (Duuuur), dan kunnen ze het echt niet flikken me niet binnen te laten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou dan proberen een vrij goedkope rok en truitje/topje te vinden idd, iig iets waar je je op je gemak in voelt! Bijv bij van de h&m ofzo, niet zo duur en wel leuke dingetjes..vind ik dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jou dag van vorig jaar die je niet vergeet. ditismijnnaam | 118 | 18-07-2006 12:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #14 Biertank 52 | 500 | 14-01-2006 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Gesigaleerd Xerxes | 21 | 26-06-2005 18:29 | |
ARTistiek |
[ Centraal Fototopic ] Verwijderd | 500 | 14-02-2005 22:59 | |
ARTistiek |
[aquarelding] Beertjes Geranium-Tulp | 34 | 05-07-2004 12:36 |