Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2006, 18:14
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Wat was een dag van vorig jaar die je nooit meer vergeet en waarom?

Negatief of positief maakt niet uit.

Ik ben wel nieuwsgierig naar dat .

Laatst gewijzigd op 16-03-2006 om 18:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2006, 18:16
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Mijne dezelfde dag dat Sinterklaas onze stad binnenvaarde: joh, ik had niet eens door dat die er al was

Ik had een leuke dag
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 18:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Jouw

Verder heb ik wel meerdere dagen, kerst bijvoorbeeld. Of de dag dat ik op vakantie was en er werd gebeld dat we naar huis moesten komen want m'n oma lag op sterven (ze leeft nog steeds, maar dat terzijde)
Oud 16-03-2006, 18:59
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
een paar dagen:
- toen k mn zus een brief stuurde over wat er met me aan de hand was
- zaterdag van familieweekend, toen mn moeder dat te weten kreeg
- verder n heleboel dagen, allemaal "negatief", omdat et allemaal was vanwege mn depressie...(1e keer huisarts, 1e keer psycholoog, 1e keer maatschappelijk werk, laatste dag van mn studie waar k mee stopte...enz...)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 19:17
Roosje
Roosje is offline
Ten eerste Oudjaarsdag. Gewoon, daarom. Ik weet niet waarom. Maar daarom, ik denk omdat ik toen toe leerde geven.

Daarnaast zes en elf november. De dag waarop ik voor het eerst met mijn vriend zoende en de dag waarop het "officieel" was.

Dan... de woensdag uit de herfstvakantie. Niet positief, alles behalve.

En verder nog vakantiedagen die ik niet zo één twee drie aan kan wijzen, begin juli, maart, godsamme, er is veel te veel gebeurd vorig jaar. Ècht veel te veel.
Oud 16-03-2006, 19:27
Verwijderd
De zomeravond dat ik wegliep en ik ergens liep te dwalen, niet wetend waar.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 20:16
Nona
Nona is offline
Woensdag 3 augustus. Ik heb met mijn vriend (die toen nog niet mijn vriend was) de hele avond zitten praten. En aldoor dacht ik: kus me nou. Pas toen we naar bed gingen (een slaapzaal vol, dus nee, niets gebeurd ) deed hij dat. Maar ik was zo gruwelijk blij. En ik ben nog steeds blij met hem.
En diezelfde week, dat ik een sms van mijn moeder kreeg dat er een brief binnen was gekomen. Ik was toegelaten op de UU. Toen heb ik de rest van de dag lopen springen.
Oud 16-03-2006, 20:25
Skilly
Skilly is offline
Negatieve dag van het jaar dat ik niet vergeet:

23 maart 2005

De negatiefste dag in me leven. Kreeg er zoveel steken in me maag en moest bijna huilen. Ik hou het voor me waarom

Positieve dag van het jaar dat ik niet vergeet:

2 juli 2005

Ik had die dag me uitslag, werd leerling van het jaar en had een heleboel kado's gekregen die dag En een dag daarna ging ik naar Curaçao.
Oud 16-03-2006, 21:13
Verwijderd
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten,, ik ben heel veel dagen ontzettend gelukkig geweest met m'n vriend van toen, maar géén springt er echt boven uit. Voor de rest kut momenten gehad, fijne dingen, maar ik kan gewoon niets bedenken dat me echt altijd bij zal blijven..
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 21:43
Verwijderd
22-7-2005, onze bruiloft
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 22:14
MTpower
MTpower is offline
Dat ik mijn vriendin leerde kennen denk ik.
Maar er zijn wel meerdere dagen die ik niet zo snel zal vergeten
Oud 16-03-2006, 22:14
ditismijnnaam
ditismijnnaam is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 16-03-2006 @ 22:43 :
22-7-2005, onze bruiloft

GEFELICITEERD!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2006, 23:54
Mariekje*
Mariekje* is offline
Positief:
5 januari 2005: Omdat die dag voor mij gewoon redelijk bijzonder was in positieve zin. 'Seks kan dus ook anders...' zullen we maar zeggen.

Negatief:
19 februari 2005: Een dag dat het echt (bijna) flink fout ging. Een kleine maand later was ik dan ook aan de beurt voor therapie.
Oud 17-03-2006, 08:23
jongen1986
jongen1986 is offline
Er zijn zooo veel dingen die ik nooit zal vergeten...

Positief
* De dag dat ik mijn rijbewijs haalde
* De dag dat mijn ex (toen nog niet mijn vriendin), overstuur bij mij aanklopte in Alanya... goed gepraat, achteraf een klein kusje..
* De dag dat mijn ex mijn vriendin werd, anderhalf maand later. Ik had niet verwacht dat ik nog ooit verliefd kon worden. Ik voelde eindelijk weer echt wat.
* Mijn eerste concert

Negatief
* Beroofd worden in Alanya
* Een zwerver die bepaalde handelingen naast mij deed, op station Den Haag HS
* Een meisje die zowat aangerand werd

Hmm, er zijn nog zo veel dingen denk ik....
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 09:20
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
19 Juni, mijn verjaardag. Was echt een van de mooiste ooit

27 Juli, toen ging K. bij me weg. Toedertijd leek het alsof de wereld verging (want toen kwam ik er pas achter hoeveel hij voor mij betekende), nu is het goed zo.
Oud 17-03-2006, 12:09
Verwijderd
Donderdag van de KVW-week, begin augustus. Toen heb ik met een jongen gekust die ik bijna nooit zie, maar die wel al bijna 2 jaar die mijn hoofd spookt.
En de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was. Dat was op dat moment het enige wat ik nodig had.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 12:26
rare kwast
rare kwast is offline
positief:

- de laatste dag van de vierdaagse.. toen we strompelend de finish over gingen
- laatste dag stage en het behalen van mn diploma..

negatief:
uh das te veel om op te noemne eigenlijk..
- oud en nieuw was kut
- de vakantie was kut (- de nijmeegse dus)
- de stage was kut (behalve de verlossing van de laatste dag)
Oud 17-03-2006, 12:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Positief:
- dag na de eindexamens toen ik mijn verjaardag vierde
- dag dat ik Marco Borsato zag en scoutingkamp had en bonte avond
- introdag van Literatuurwetenschap, nieuwe vriendinnen en zo
- dag tijdens de vakantie in Noorwegen met die weg met al die watervallen

Negatief:
- eerste keer rijles
- tweede keer rijles
- derde keer rijles

Laatst gewijzigd op 17-03-2006 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 13:00
Gothic
Gothic is offline
de dag in december dat m'n vriend het uitmaakte...
Oud 17-03-2006, 13:35
Verwijderd
- Toen ik een belachelijk goede beoordeling voor spel kreeg. 'Ik heb deze scène al erg vaak gezien. Maar nog nooit zó goed. Als je je spel zou vergelijken met een doos kleurpotloden, is die van jou al bijna vol. Ik weet niet van wie jij die gave gekregen hebt. Misschien heb je hem wel van nature' etc. etc. Heerlijke ego-streling.
- Dat ik, na 7 weken in een rolstoel en op krukken (gebroken voet) weer een eerste stap mocht zetten.
- Nog leuker vond ik het eigenlijk, toen ik weer durfde te gaan fietsen.
- Toen ik een hele leuke jongen ontmoette waar ik vrij snel nogal ondersteboven van was.

- Toen diezelfde jongen het, na 2,5 heerlijke maar veel te korte weken, weer uitmaakte.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 15:43
Stefanie
Stefanie is offline
Negatiefste dag: ergens begin januari dat ik hém weer zo nodig moest opzoeken.

Positiefste dag: Dat ik 17 juli samen met mijn vriend op vakantie ging naar Spanje Was super!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 17:17
moon
moon is offline
positief: 1 januari 2005, toen mijn vriend en ik officeel besloten dat we verkering hadden en dat ook geviert hebben.

negatief: 3 oktober 2005 toen ik.....tja... ....niet meer probeerde te leven....
Oud 17-03-2006, 17:35
anterx
anterx is offline
negatieve dagen:
na het overlijden van mijn neef
- de dag dat ik het hoorde
- de avond van het condoleren
- en zeker zal ik de begrafenis nooit meer vergeten

Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 17:35
Verwijderd
12 april, als ik me niet vergis. De dag dat mijn vriendje na 2,5 jaar relatie met de heugelijke mededeling kwam dat hij homo was.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 17:45
Verwijderd
positief: mn verjaardag, het was gewoon érg leuk. Ouderjaarsavond, leuk maar ook verwarrend.
negatief: een dag in de kerstvakantie toen ik half van mn stokje ging van emotionalitiet en niet meer wist wat onder of boven was, best eng.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2006, 20:06
Sasbeest
Sasbeest is offline
De dag dat ik met een paar vrienden naar een concert van Racoon ging in 013, en dat bij wijze van grap Blof in het voorprogramma bleek te staan
Oud 17-03-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Sasbeest schreef op 17-03-2006 @ 21:06 :
De dag dat ik met een paar vrienden naar een concert van Racoon ging in 013, en dat bij wijze van grap Blof in het voorprogramma bleek te staan
Dat was voor mij juist in negatieve zin een dag om niet te vergeten;
- het was uitverkocht
- ik zou er eigenlijk met mijn vriendje naartoe gaan (maar dat was toen dus al uit)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 00:17
Verwijderd
hmmm zoveel meegemaakt

positief:
-uitwisseling met noorwegen met school, dinsdag 6 september, ed dag in oslo, die was zoo geweldig leuk.
-plitvicj meren in kroatie met mn moederb ezoeken, mooiste stukje aarde dat ik ooit heb gezien.
-aantal personen die ik heb leren kennen.
-overgaan naar de 6e ooh en 25 november, iig een donderdag, meeloopdag sociale geografie en planologie op de UU. Eindelijk weten wat ik wil studeren!
-26 en 27 november, concours kerkrade met mn muziek.. geweldige ontlading na heel hard werken en een super resultaat.. iedereen op een leuke manier leren kennen en zoveel plezier gehad.

negatief:
-opa die naar verpleegtehuis ging, vond ik in het begin zo lastig. Eerst in utrecht, daarna in houten,wel dicht bij mn oma voor hem maar wel op mijn werk.
en kan neit zo snel iets meer bedenken.

Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 00:21.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 09:45
Verwijderd
Ik vergeet zoveel dagen van vorig jaar niet...ik ben alleen een vreselijk drama als het gaat om het onthouden van data, dus ik kan weinig data noemen. Van twee dagen kan ik wel data noemen: 4 augustus (toen waren we een jaar getrouwd en dat hebben we gevierd waar we op onze trouwdag het feest hadden) en 31 december (toen overleed mijn oma). Naast die twee dagen zijn er nog zoveel dingen gebeurt (vrijwel allemaal negatief helaas) die ik niet vergeet. Ik weet nog wel één positieve (geen datum, maar wel een gebeurtenis): het (onverwachte) slagen van m'n jongste zusje voor het VWO.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 10:57
Minami
Minami is offline
Negatief: De dag dat ik `sochtends uit bed werd gebeld met de mededeling dat mijn zusje in het ziekenhuis lag en een zmpoging had ondernomen..

Positief: De dag dat mijn vriend (toen nog niet mn vriend), mij mee vroeg om `savonds naar het strand te gaan en we een heerlijke avond hebben gehad
Oja en bijna vergeten , de dag dat ik een telefoontje kreeg met het nieuws dat ik geslaagd was (wat ik absoluut niet had verwacht!), en dagen in shock was haha. (Het kwam zo onverwacht, dat ik mezelf niet eens had opgegeven voor een opleiding omdat ik zeker wist dat ik nooit kon slagen, en vanaf dat moment fanatiek ging zoeken naar een opleiding, en met geluk toch nog werd aangenomen, was ook onvergetelijke dag, dat intake-gesprek ).

Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 15:45
DP17
DP17 is offline
De dag waarop iemand die me zeer dierbaar is vertelde dat ze zou gaan emigreren naar Gabon.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 15:47
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was er nog een vergeten: finaleavond en A.I., gedicht voorlezen en winnen en zo
Oud 18-03-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ditismijnnaam schreef op 16-03-2006 @ 23:14 :
GEFELICITEERD!
Dank je wel!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 19:01
BananaSplit
BananaSplit is offline
volgens mij was dat de laatste zaterdag van de herfstvakantie. Begin van een relatie en direct een nogal heel fijne middag

Ik was vier dagen ervoor al daar geweest samen met drie anderen, om film te kijken, en ik kwam dus een paar dagen later weer daar, maar dan alleen.
Zij had niets tegen dr ouders gezegd dat ik zou komen, maar had ook niet gedacht dat haar ouders iets door zouden hebben. Nja ik dacht er zo het mijne over, maar dat doet er niet toe.

Ik kwam dus binnen, zitten die ouders zo verbaasd te kijken.
En als zij zo droog doet ga ik ook droog doen Zeg ik zo: Oh heeft ze niet gezegd dat ik vandaag even aan zou komen? *Kijk haar aan* Ik meende dat zij dat al had gevraagd Valt sowieso al niet op he

De volgende dag vergeet ik ook niet Toen was het uit. Het klikte niet. En achteraf had ik er op die zondagmorgen ook al gemengde gevoelens over
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 19:11
marrel
marrel is offline
Positief:
De dag dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was voor de havo en dat ik dan 's avonds mijn cijferlijst op ging halen en iedereen zo blij zag enzo

Negatief:
De dag dat ik I. voor het sprak op msn en die avond belde. Vergeet ik nooit meer denk ik
En dat ik voor L. half Nederland heb moeten af bellen om te zorgen dat ze iemand te spreken kreeg die haar kon bij praten.
Oud 18-03-2006, 19:31
Verwijderd
30 mei: Nog nooit zo bang geweest.
31 mei: Rijbewijs gehaald.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 19:52
Sasbeest
Sasbeest is offline
En deze was ik nog vergeten: iedere willekeurige dag dat ik met school naar Rome was. Nog nooit zo'n super reis gemaakt!
Oud 19-03-2006, 01:13
Verwijderd
1 april -->iets met een kamertje openbreken en vliegende erwtjes en rijst en knikkers, en het weglokken van slachtoffer door middel van koffie... (met een beetje pech gaan die rijstkorreltjes goed zo in je toetsenbord zitten)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 10:13
Souris
Souris is offline
10 augustus.
mn telefoon ging om half 9 s ochtends en een vriendin belde op met het nieuws: manon heeft een ongeluk gehad
ze moest zelf ook bijna huilen.
ach gelukkig heeft ze het ongeluk overleefd
maar tis niet best om met 120 tegen vlaskeerders aan te knallen.
moet ze maar niet meer doen ze heeft echt geluk gehad
Oud 19-03-2006, 10:59
Moustache
Moustache is offline
De datum weet ik niet meer precies, het zal ergens in juni zijn geweest; school was bijna voorbij, zomervakantie kwam eraan, en toen zijn we met een groep mensen naar de ijssel gegaan, alle dure spullen op de kant gelegd en gewoon heerlijk gaan zwemmen met onze kleren nog aan, très bon
Oud 19-03-2006, 11:54
Kryptonite
Kryptonite is offline
2005 was het mooiste jaar tot nu toe, dus ik heb veel leuke dingen meegemaakt:

Positief:
-De week op talenkamp in Chambéry <33333 Dat was de mooiste week van mijn leven tot nu toe!!!
-De week naar Rome met school <333
-De dag waarop ik mijn ex tegenkwam op een feestje, onze eerste date en de eerste keer dat ik bij hem bleef slapen
-De week naar Carpi op uitwisseling met school, zelfs al waren die Italianen echt fout
-Een avond in de vakantie waarop ik met mijn beste vriendin op bed the O.C. gingen kijken met bonbons en tijdens de reclame buikspieroefeningen gingen doen Niet spectaculair maar ik zal het nooit vergeten. De rest van de week met die vriendin zal ik trouwens ook nooit vergeten om allerlei redenen.

Negatief:
-Toen ik het uitmaakte, dat was echt een überkutdag.
-De dag dat na weken spanning thuis de bom barstte, waarna mijn broertje opnieuw in therapie moest. Je ouders samen zien janken is niet leuk
-Toen mijn oma overleed

Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 19:40
Verwijderd
Juli.
Ik had die ochtend mijn laatste mondeling achter de rug en moest 's middags terugkomen om de deelcertificaten op te halen (en te horen of ik het gehaald had).

Vlak daarvoor was me al toegefluisterd dat ik alles gehaald had maar met welke cijfers wist ik niet.
Ik was zo blij, ik verwachtte echt 1 acht en 3 zessen.
We zaten allemaal in een zaaltje, wachtende op de resultaten en ik werd als eerste naar voren geroepen.

Het was gewoon fantastisch toen ze het omriepen en alles, omdat ik het niet verwacht had en het jaar daarvoor ik zo hard m'n best had gedaan om examens te mogen doen.
3 zevens en 1 acht uiteindelijk. De cijfers daar ging het me niet om maar ik was echt zo blij op dat moment. Ook omdat het tot op het laatste moment heel onzeker was of ik het gehaald had.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 21:03
Cesar
Cesar is offline
Negatief: Ik denk het moment dat ik van school ging en de periode daarna. Anderhalf jaar geleden. Ergens in december ofzo.

Positief: Zoveel. Ik ga voor mijn eerste keer vissen in Zweden. Ik vond het geen reet aan en ik had niks gevangen, maar de hele sfeer erom heen was zo mooi. Alleen maar bos. Bergen die er boven uitsteken. Mooi meertje met een steigertje en een klein beetje regen dat neertikkelde op het water. Saai, maar zo vredig allemaal.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 11:45
Somebody Special
Somebody Special is offline
17 november, ik haalde mijn rijbewijs

Buiten dat ik erg trots was dat ik het haalde was het ook nog eens mijn eerst behaalde papiertje in m'n leven
Oud 21-03-2006, 14:11
Verwijderd
Ach zo veel, over het algemeen wel positief.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:09
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 21-03-2006 @ 12:45 :
17 november, ik haalde mijn rijbewijs

Buiten dat ik erg trots was dat ik het haalde was het ook nog eens mijn eerst behaalde papiertje in m'n leven
heb jij geen veterstrikdiploma??
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:20
Fides
Fides is offline
Achttien juni. Zal ik nooit meer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 23:49
jansepansekever
jansepansekever is offline
Nou het was eigenlijk net niet vorig jaar, het was eind december 2004.
Wauw wat een geweldige avond. Op het kerstbal ZO ontzettend geil en goed gedanst met de knapste jongen van de school. Het was zelfs zo erg dat mensen om ons heen in een kringetje stonden te klappen. En hij deed de rock&roll swing met mij en ik vloog gillend door de lucht. En daarna hebben we zooo fijn door de stad gelopen. Ik op zijn nekzittend, hij rent over het leidseplein. Ik schreeuw: Aah niet zo hard. En allebei denken we voortdurend alleen aan mijn kut in zijn nek gedrukt.
Hele rare dingen tegen toeristen gezegd. En geneukt in het voorportaal van een kerk.

Er gebeuren veel leuke dingen in mijn leven, maar ik denk dat ik me nog nooit zo vrij (en misschien een beetje asociaal) heb gedragen als die avond.
Oud 22-03-2006, 07:48
farai
farai is offline
12 juli

De dag dat ik hem voor 't eerst ontmoette en we een koppel werden. Changed me in so many ways.
Oud 22-03-2006, 10:32
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
twain4me schreef op 21-03-2006 @ 21:09 :
heb jij geen veterstrikdiploma??
Nee
Deden ze bij mij op school niet aan!
Reageren

Regels voor berichten