Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik hou het op roken ![]() ![]() ...oeh... moet nog ff de smart bellen ![]() ![]()
||
Citaat:
..Tja, als je er genoeg neemt, wordt je tamelijk wazig, suffig, vaag in je hoofd ![]() Errug leuk ![]() Enne, about salvia -> als je salvia _rookt_ is de trip heftiger/ intenser etc.. Nja, wat je ook gaat doen -> take care and have fun ![]() ![]() (Of gaat dat niet samen ![]()
|
D X M
www.erowid.org check de dxm topic, koop dampo hoestcapsules tegen de droge hoest, of dampo hoestdrank tegen de droge hoest. heel pakje/flesje consumeren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ....Dessalniettemin prefereer ik m'n gewone ying-yang dxm pillen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
tja.
4th plateau experiences zijn echt zwaar heftig hoor. www.erowid.org herbal x is klote. ik had er laatst eentje genomen op een feest, merkte er geen fuck van, maar heb later wel ongelooflijk staan kotsen. dus.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alsjeblieft een beetje ontopic blijven?
je kan eens proberen een smartshop binnen te lopen als je nieuwsgierig bent over bepaalde dingen die hier genoemd zijn(softdrugs/smartdrugs). De gemiddelde verkoper weet er wel redelijk vanaf, voor zover ik in Zwolle kan merken ieg. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, een huisarts schrijft benzodiazepinen zoals diazepam (valium©) niet langer dan 2 weken voor. Gedurende die 2 weken kun jij niet verslaafd aan diazepam worden. (Bovendien geeft deze na alle waarschijnlijkheid een lage dosis van 14× 2 mg mee. Dat is tamelijk onschuldig) Hieronder staat een patienten-site met info over benzodiazepinen.. [edit] http://www.umcn.nl/patient/ [/edit] ...Bij deze een korte toevoeging op mijn voorgaande post over diazepam.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maatr buiten regent , ik ejbe een KUTtoetsen bord dat in tweeeeen gespleten is:/ getv hier |
![]() |
||
Citaat:
|
nou, in die post zie ik 2 "drugs"
valium en salvia. Dat valium niet direct te verkrijgen is weet elke randdebiel (en als je dat niet weet ben je gewoon DOM!), dus je kan zelf wel een beetje bedenken hoe je er aan zou kunnen komen. salvia is gewoon legaal verkrijgbaar
|
rot op sneu mannetje
wtf je hebt 2 post dus je hebt je zelfs ook nog Helemaal aangemeld om 2 keer te zeggen dat drugsgebruikers triest zijn? moet ik je een spiegeltje voorhouden of doe je dat liever zelf
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |