Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het tweede leerjaar nagenoeg afgerond en heb mijn persoonlijke doelstelling rondom mijn derdejaarsstage allemaal gehaald. Verder heeft mijn vriendin het een heel jaar met mij uitgehouden en we zijn tot op heden nog altijd bij elkaar.
Negatieve dingen? Mijn opa is tijdens mijn zomervakantie gestorven waardoor we terug moesten komen vanuit Spanje. Precies twee weken daarna is ook onze hond gestorven, aan een leverziekte. Momenteel hebben we alweer een aantal maanden een nieuwe hond en dat is dan wel weer een hoogtepunt te noemen. |
![]() |
|
![]() |
Positief:
- stoppen met mijn opleiding in Januari (was echt nix voor mij) - slagen voor mijn Rijbewijs - 4 maanden Canada (en daar nieuwe vrienden gemaakt) - Leuke nieuwe opleiding gevonden. Negatief: - 4 weken werken bij de Super,..achter het vlees! was echt verschrikkelijk, vond er nix aan. - Dat ik terugmoest naar Nederland, en dat ik er veel moeite mee had dat ik ''iedereen'' moest achterlaten. ![]() Al met al,..'n redelijk positief jaar dus ![]() |
![]() |
|
![]() |
Positief:
-Weer overgegaan dit jaar. -Veel leuke vrienden erbij gekregen in de clusters -Stamklas spreek ik bijna niet meer -Leuk hockeyteam -Even wat egoboosts gehad van jongens die mij leuk vonden (helaas voor hen, ik hen niet ![]() Negatief: -Mn oma is overleden dit voorjaar na 3 maanden ziekenhuis -Daarom heb ik 3 repweken verkloot -En ben daardoor op het nippertje overgegaan
|
Positief:
- Overgegaan naar de 6e - Nieuw vriendje - Nieuwe vrienden - Meer verantwoordelijkheden gekregen bij m'n baantje. Negatief: - Nichtjes, oom en tante zijn geëmigreerd - Het ging ook weer uit met m'n vriendje - (te) veel ziek
|
Verwijderd
|
ik heb geen hoofdpijn meer en val niet meer flauw
2 opleidingen nieuwe vrienden nieuwe hond in t diepe gegooid waardoor ik mezelf nog beter heb leren kennen en met sommige situaties beter mee kan omgaan rijbewijs en auto geslaagd voor 2 opleidingen vorig jaar,deze en mijn auto vind ik dat t toch wel knap is van mezelf omdat ik heel weinig heb kunnen doen(flauwvallen en werk) en toch gehaald heb negetief: in de zomer een kutperiode dat ik veel heb moeten verwerkenn ook veel uit t verleden dat kwam opspelen bijna mijn nicht verloren, die nu nog heel ziek is, en niet meer beter word hond spuitje laten geven Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 16:42. |
![]() |
|
positief:
IK ben over gegaan zit nu in een hele gezellige nieuwe klas heb hele leuke verjaardag gehad met super vriendinnen super vakantie met vakantie vriendje vriendje iemand is heel speciaal voor mij geworden.... negatief: tis weer uit met vriendje ( zat ik trouwens niet zo heel er mee) dingen van vroeger kwamen weer opspelen ![]() wel goed jaar, met natuurlijk hoogte en dieptepunten. maar meer hoogtepunten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Precies, december is nou eenmaal de maand van terugblikken, dus ik doe vrolijk mee.
Dit jaar was, helaas helaas, thuis vooral negatief. Dat heeft duidelijk een stempel op mijn leventje gedrukt. Verder een "vriendin" verloren en stond sociale leven volkomen op z'n kop. Daarbij contact verbroken met familie (niet m'n ouders, hoor, maar tantes/ooms etc.). Dus dat was wat jammer. Maar, hierdoor wel een vriend van mij veel meer gaan waarderen, en mensen van school beter leren kennen. School ging ook super. Bla. |
![]() |
|
Mijn leven is het afgelopen jaar echt heel erg veranderd, maar vooral de laatste 3 maanden. En positief ja.
![]() Wat het (bijna) afgelopen jaar mij gebracht heeft? Zelfvertrouwen. Geluk. Liefde. Een kamer. Een vriendin. 12 kilo lichter. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 11-12-2003 om 21:35. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een studie afgerond en ben bezig met de volgende studie. Ik ben een stukje positiever naar mezelf toe en ik ben zekerder geworden. Ik ben meer voor mezelf gaan kiezen met onder anders als gevolg dat sommige contacten toch niet helemaal bleken te zijn wat ik dacht dat ze waren. Maar ik heb ook meer tijd voor mezelf genomen en ben misschien wel een beetje meer van het leven gaan genieten.
Ik ben dit jaar gaan beseffen dat mijn vriend de ware is voor mij. In de zomervakantie is mijn geweldig lieve opa overleden, maar dit heeft mij wel aan het denken gezet over hoe ík in het leven sta en hoe ik over bepaalde dingen denk. Een aantal vriendschappen zijn hechter geworden, een soort van verdieping. Mijn allerliefste vriendin heeft op 13 februari een prachtkereltje gekregen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
eigenlijk alleen maar goed..... ben 18 jaar..... heb mijn school afgemaakt ( middelbare) jaar fulltime gewerkt.... en zit nu in australie rond te trekken... waar ik ontzettend veel vrienden heb gemaakt, die van overal in de wereld komen...... zit nu in sydney.. en ga hier de feestdagen vieren... heb super leuke meiden ontmoet LOL.... en ben japans aan het studeren.... mmmmm jah....
goed.... dave!!!!!! p.s vergeet niet te genieten
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #149 Alyssia | 500 | 18-09-2009 00:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Sari Ieke | 0 | 02-04-2005 23:53 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |