![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind het lekker maar soms krijg ik een beetje de kriebels en krijg ik een lachkick bij de minste aanraking, werkt nou niet bepaald opgeilend ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() hmmja ik vind 't fijn .. over m'n armen .. nek .. rest ook wel ![]() |
![]() |
|
Ja, strelen is heerlijk. Vrijwel overal, als het maar niet gaat kietelen. Mijn hals en rug zijn wel redelijk gevoelig. En mijn billen, heerlijk.
![]() Het hoeft trouwens niet eens op een seksuele manier te gebeuren om ervan te kunnen genieten. Op een zeker moment kwam ik helemaal depri met enorme last van mijn rug op school aan. Mijn vriend van toen kwam meteen naar me toe en ging zachtjes met zijn vingertoppen over mijn ruggegraat. Het leek of ik me meteen een stuk beter voelde. Dat zat natuurlijk helemaal tussen mijn oren. Ja, dan is de liefde belangrijker dan de daadwerkelijke aanraking.
|
Strelen en tegelijk gestreeld worden is het allerlekkerste!
En dan vooral na de sex hmmmmmm maargoed mijn gevoelige plekken zijn mn gehele rug en nek, borsten, kriebelen door mn haar is ook lekker, over mn gezicht aaien, buik, borsten, binnenbenen, armen.. Hmm eigelijk is het overal wel lekker..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geluidjes bij het strelen van de borsten etc. memyself&you95 | 1 | 13-02-2014 19:47 | |
Seksualiteit |
strelen onder haar shirt bartm1997 | 53 | 16-05-2012 12:34 | |
Seksualiteit |
strelen bij meisjes khibd | 33 | 27-01-2010 19:07 | |
Seksualiteit |
Borsten strelen gurbe22 | 3 | 01-11-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht 'Streling voor de ogen' Snowwhite_love | 6 | 03-03-2004 17:22 | |
Seksualiteit |
strelen en praten guinevieve juniper | 11 | 12-03-2002 18:15 |