Advertentie | |
|
![]() |
|
Ruzie maken lucht soms op als je dingen voor jezelf gehouden hebt. Dan moet de spanning er gewoon even uit. Maar op deze manier lijkt zoiets me niet zo positief. Want als je om deze reden ruzie maakt kunnen mensen er nog weleens verkeerd op reageren. Dan heb je alle negatieve gevolgen wel aan je broek hanegn.
Ik zelf kan niet tegen ruzie. Ik haat het als mensen boos op me zijn, dus ik probeer het te vermijden.
|
Ik kan slecht tegen boze mensen (ook al zijn ze niet eens boos op mij), mensen die schelden, veel lawaai maken.. Word er snel bang en verdrietig van (al heb ik me geleerd het me persoonlijk niet te veel aan te trekken).
Ik ben niet zo'n ruziemaker dus, maar ik kan wel toegeven dat het opluchtend werkt en dat elkaar de waarheid zeggen ook wel eens verstandig kan zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een klasgenoot ? AlmereGirl | 50 | 28-07-2003 09:40 | |
De Kantine |
Met welke problemen zit je nu? Maak een lijstje... Evil creature | 147 | 22-07-2003 09:57 | |
Psychologie |
Volwassener Kleine Tulp | 40 | 13-04-2003 13:05 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak heb jij ruzie met je vriend(in)? Sister Bliz | 30 | 08-04-2002 12:19 | |
Psychologie |
Ziek? Vi$TiKjûHtjûH | 14 | 31-12-2001 14:31 |