Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
die vette zwarte piet is inderdaad geweldig
![]() maaruhm.. misschien kun je een ander kind even (deels) kopieren en het erachter zetten..(probleem met de benen enzo) als je dan goed kijkt zul je het wel zien, maarja ik weet niet waarvoor je de foto gaat gebruiken..
|
ik vind die jongen niet storend. Met Sinterklaas staan de kinderen nooit geordend. Het is gewoon een jongetje dat Sinterklaas heel leuk vindt. Ik vind juist dat wel een heel leuk onderdeel!!!
![]()
|
Haha, ongeveer het eerste wat ik zag was die vatsige piet helemaal rechts...best wel hilarisch, die kop ook...
Oke, genoeg gelachen. Ja, best goed gelukt die edits, jammer dat die benen nog een beetje blurry zijn. Maar ik had het zeker niet beter kunnen doen ![]()
||
@a new nose:
Als je die stenen dupliceert... probeer het patroon dan wel door te laten lopen. Verder wel ok gedaan. ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en lol @ nanaki ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Goeie humor! Bedankt Ik heb me weer enkele minuten vermaakt! idd ----> RESPECT Hopen dat de kijkpieten het niet doorgeven aan de Sint
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Liever een jongen zijn...? xRoxy | 40 | 09-04-2013 20:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongen mishandeld BananaSplit | 30 | 01-02-2005 14:17 | |
Liefde & Relatie |
foto EspumaX | 53 | 10-02-2004 22:38 | |
ARTistiek |
[FOTO]Site logo jonge journalisten Mazzie | 22 | 17-07-2003 09:53 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |