Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2003, 17:19
Talon
Talon is offline
heeft iemand deze al gezien?
Ik heb net een stukje gezien, en het is echt goed
Oud 21-12-2003, 17:28
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik heb hem gezien. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo leuk om alles weer terug te zien. De compilatie van gisteren vond ik wel leuk. Maar dat was echt alleen het beste. Dat 6 uur lang gedoe vond ik niet geweldig.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 17:31
Talon
Talon is offline
je moet dat ook niet 6 uur achter elkaar kijken
maar gewoon af en toe een kwartiertje ofzo
Oud 21-12-2003, 17:56
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Talon schreef op 21-12-2003 @ 18:31:
je moet dat ook niet 6 uur achter elkaar kijken
maar gewoon af en toe een kwartiertje ofzo
Heb ik gedaan. En het kon me jammer genoeg niet boeien.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 18:03
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vond dat cabaret in topspijkers gisteren niet meer echt geweldig, waarschijnlijk omdat het nog 'vers' is zal ik het weer beter vinden over een jaar ofzo
(Behalve Mabel dan )

maar die dvd lijkt me wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 18:10
Talon
Talon is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 21-12-2003 @ 18:56:
misschien heb je onvoldoende humor?
Oud 21-12-2003, 18:14
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Talon schreef op 21-12-2003 @ 19:10:
misschien heb je onvoldoende humor?
Normaal gesproken vind ik het in de afleveringen wel leuk, dus daar zal het niet aan liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 18:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik heb genóten van de dubbel-video (DVD zit er voorlopig nog niet in). Inderdaad: je kunt het beste steeds een kwartiertje kijken en niet alles achter elkaar, want dan steekt het je al gauw tegen.
Ik heb trouwens wél gemerkt dat er bepaalde stukjes uit zijn geknipt (Jan Marijnissen die de communistische heilstaat lof toezingt, Henk Bres die de jungle van Borneo vol parasieten en negers vergelijkt met de sociale dienst en Laurens Jan Brinkhorst die verteld dat de vrouwelijke minsiters "met z'n zessen" in een hoekje gingen zitten klessebessen. "Ja, we hebben maar 5 vrouwelijke ministers, maar Thom de Graaf deed ook mee".)
De beste imitaties vond ik toch van Pim Fortuyn, Wouter Bos (Paul Groot), Willem Oltmans, Jan Mulder (Erik van Muiswinkel), Paul Rosemüller (Thomas van Luyn), Edwin de Rooy van Zuylewijn (Sander van Opzeeland), HKH Koningin Beatrix (Sanne Walles de Vries) en Mohammed Said al-Sahaf (Mike Boddé).

Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 20:03
Miles
Miles is offline
Talon, die signature van jou, als die tegen mij bedoeld is, nee.
Oud 22-12-2003, 10:02
Verwijderd
je moet idd steeds maar een stukje kijken (kan ook bijna niet anders)...

ik vond het wel jammer dat bepaalde stukjes van het begin en het eind weggelaten waren...maarja, 6 uur is al wel veel...

verder vond ik de dvd erg leuk, ook met tussenstukjes (wintertijd, andere tijden etc.)...maar zoals je ook met cd's heb, er zitten mindere stukjes tussen ja (en helaas geen patty )...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 12:39
Thomas
Thomas is offline
Nee, vind er niet zo veel aan.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 14:10
Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 21-12-2003 @ 18:56:

Staat Bernhard erop?
Oud 25-12-2003, 15:48
Verwijderd
jack spijkerman is een zeiksnor en NIET grappig...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 25-12-2003 @ 16:48:
jack spijkerman is een zeiksnor en NIET grappig...
Maar Paul Groot en Sanne Wallis de Vries zijn WEL grappig!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 16:08
Negrotiator
Negrotiator is offline
bertbart heeft wel gelijk

Jack Spijkerman is een arrogante, nare man, volgens mij
in een interview met Fok! was hij ook al zo vervelend

ik had hem een vraag gesteld, of hij zelf ook niet vond dat hij een beetje bot deed tegen zijn gasten
"Ja maar als hij altijd aardig bleef was het niet meer interessant en bovendien was de gasten dat voor de uitzending al verteld"

Vind ik toch een beetje droevig, dat hij het doet voor de kijkcijfers en dat het opeens goed is als de gasten ervanaf weten.

Maar goed, Paul Groot is wel grappig ja. En goed.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 17:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 25-12-2003 @ 17:08:
bertbart heeft wel gelijk

Jack Spijkerman is een arrogante, nare man, volgens mij
in een interview met Fok! was hij ook al zo vervelend

ik had hem een vraag gesteld, of hij zelf ook niet vond dat hij een beetje bot deed tegen zijn gasten
"Ja maar als hij altijd aardig bleef was het niet meer interessant en bovendien was de gasten dat voor de uitzending al verteld"

Vind ik toch een beetje droevig, dat hij het doet voor de kijkcijfers en dat het opeens goed is als de gasten ervanaf weten.

Maar goed, Paul Groot is wel grappig ja. En goed.
Spijkerman komt op mij helemaal niet over als arrogant of naar. Ik vind hem niet bot ofzo tegen zijn gasten, maar af en toe zitten er gewoon malloten die met hun beide benen weer op de grond moeten worden gezet. Bij serieuze onderwerpen, die er ook zijn geweest, zoals kindermishandeling of het protest tegen het uitzetten van asielzoekers die hier al jaren wonen, probeert hij niet grappig te zijn. Hij behandelt die gasten dan serieus.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 17:58
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
MarkB schreef op 25-12-2003 @ 18:41:
Spijkerman komt op mij helemaal niet over als arrogant of naar. Ik vind hem niet bot ofzo tegen zijn gasten, maar af en toe zitten er gewoon malloten die met hun beide benen weer op de grond moeten worden gezet. Bij serieuze onderwerpen, die er ook zijn geweest, zoals kindermishandeling of het protest tegen het uitzetten van asielzoekers die hier al jaren wonen, probeert hij niet grappig te zijn. Hij behandelt die gasten dan serieus.
Waarom nodigt hij mensen uit in wiens verhalen hij toch niet gelooft? Kijk als je niet gelooft in bovennatuurlijke dingen dan is dat best, maar dan betekent dat ook dat als je die mensen in je programma uitnodigt en dan voor gek gaat zetten je het blijkbaar opzettelijk doet om voor kijkcijfers mensen voor lul te zetten en dat vidn ik geen goede eigenschap.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 25-12-2003 @ 18:58:
Waarom nodigt hij mensen uit in wiens verhalen hij toch niet gelooft? Kijk als je niet gelooft in bovennatuurlijke dingen dan is dat best, maar dan betekent dat ook dat als je die mensen in je programma uitnodigt en dan voor gek gaat zetten je het blijkbaar opzettelijk doet om voor kijkcijfers mensen voor lul te zetten en dat vidn ik geen goede eigenschap.
Ach, ik vind dat je om bepaalde dingen best mag lachen. Er was daar ooit een man te gast die er heilig van overtuigd was dat wij allemaal kleine ruimteschepen zijn en dat, als wij doodgaan, wij ons weer bij alle andere ruimtescheepjes in het heelal voegen. Toen vroeg Spijkerman: "En wat nou als over 50 jaar ofzo blijkt dat uw hele theorie niet klopt?" en die man antwoordde met een stalen gezicht: "Dan zit er een fout in het heelal". Dan vráág je er toch om? Dat Spijkerman daar dan grappen over maakt vind ik niet erg. De gasten blijkbaar ook niet, want vaak hebben ze niet eens door dat Spijkerman ze in de maling neemt of ze vinden het alleen maar leuk. waarom zouden wij er dan een probleem van maken?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:14
sa®a
sa®a is offline
nog niet, maar ik denk dat het een beetje saai wordt eigenlijk, als je dan zit te kijken terwijl er van die flauwe grapjes worden gestrooid. Ik denk dat je er minimaal 1 week over moet doen om die DVD te kijken, anders is ie niet meer leuk
Oud 26-12-2003, 11:53
PV
PV is offline
ik vind m leuk, als je een paar uur achter elkaar kijkt raak je het indd wel een beetje beu, maar t is zeker de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 13:30
Remqo
Remqo is offline
ik leen of huur hem wel, het lijkt me wel grappig om het eens te zien. maar ik denk niet dat het iets is om te hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 14:45
Verwijderd
ik vind spijkerman maar een braaf burger mannetje... altijd met dat wijzende vingertje.. moraalridder cabaret met een booschap jakkie en grof vind ik hem niet... ik vind hem eerder lomp
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 16:42
Verwijderd
M'n vader heeft 'm voor Sinterklaas gekregen en ik heb 'm nog niet bekeken. Maar m'n zusje heeft al stukjes gezien en die vond 'm niet zo heel geweldig Ik ben wel grotere fan van Kopspijkers dan zij, dus we zullen zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten