Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, het was niet om je iets te verwijten. Jouw goed recht natuurlijk ![]()
|
Ik vind het op zich een goed gedicht, vind de rijm helemaal niet zo gedwongen, en alles past perfect in het schema. Maar ik heb het gevoel dat het gedicht door deze vorm en woordkeuze nogal officieel/formeel is geworden. (lastig uit te leggen). Dus dat het gedicht wel gewoon helemaal klopt, maar dat er veel minder jouw persoonlijke gevoel uit klinkt. Snap je wat ik bedoel?
x Live
|
Sterk metrum! Daardoor kan de rijm misschien wat gedwongen overkomen, maar mijns inziens valt dat eigenlijk heel erg mee; ik hou juist wel van een (vrij) strak rijmschema en regelmatige vorm. Was het je bedoeling om een sonnet te schrijven trouwens
![]() Qua inhoud spreekt je gedicht me aan, eerst snapte ik de eerste strofe niet helemaal omdat ik dacht dat er een onlogische tegenstelling inzat, maar toen ik de strofe voor de tweede keer las meende ik hem wel te snappen; ik had de eerste keer 'ik had zo graag enz.' opgevat als een ontkenning, in de zin van: 'ik had nog graag wat geschreven, maar dat is niet gelukt' Interessante inhoud, dus ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic, deel 9! Miracle | 500 | 16-12-2004 09:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atlantis Roos17 | 73 | 22-10-2004 21:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |