Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ga je mee dan lekker mee duiken in Australie? ![]()
|
ík zou het aan niemand vertellen, en de hele dag met m'n vriendin en m'n beste vriend doorbrengen......
en ik denk dat ik al huilende zal sterven..... ik vraag me alleen af of ik dan huil van verdriet of van geluk
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou...mmm...heel veel huilen, omdat mensen verdriet om me zullen hebben (niet eigendunk ofzo). dood gaan vink niet zo erg of eng maar voor de mensen die achterblijven is het wel erg. ik zou denk ik ook tussen de dolfijnen willen zwemmen. lijkt me een magische belevenis. maar ik wil er liever niet overna denken want nu ben ik nog te jong. x-iez ilse ![]()
|
Hoofd kaalscheren en zeggen dat je zult sterven voor de democratie , of zoals die Palestijnse zelfmoordterroristen: kijken of je buskaart nog geldig is, een video opnemen van jezelf als martelaar, de Koran lezen
![]() Nee, een begrafenis regelen is practischer, en ik zou proberen zo veel mogelijk mensen afscheid te laten nemen. REIE |
![]() |
|
Juist niet afscheid nemen. Dat zou je hele laatste dag verpesten toch... Ik zou iets doen wat je anders nooit zou kunnen... GTA3 naspelen in het echt bijvoorbeeld (zonder het afslachten van burgertjes dan
![]() ik sterf met "GOURANGA" op m'n lippen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen als je partner je eenmalig zou slaan? Verwijderd | 56 | 27-08-2011 22:48 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen als je partner zo met andere meisjes praat? Freestyler* | 53 | 22-12-2006 14:38 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je oppermachtig zou zijn? Muchacha | 54 | 13-04-2005 22:14 | |
De Kantine |
wat zou je doen als je een dag van het andere geslacht zou mogen zijn? charly not | 39 | 15-05-2003 11:21 | |
Eindexamens 2003 |
Wat zou je doen als je mentor je zou bellen en je zou vertellen dat je gezakt bent?! *Sneeuwmuts* | 84 | 14-05-2003 20:44 |