| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
....voormalig vakdocent Nederlands hield een dusdanig indrukwekkend betoog met betrekking tot leesmotieven, dat er zowaar het één en ander in mijn 'grijse cellen' is blijven hangen. (hetgeen tamelijk exceptioneel is) ..Speciaal voor Zeehond volgt hier de vijfdeling in leesmotieven.
Joyce (@ the moment uitermate diepzinnig )-- It is a good thing for an uneducated man to read books of quotations
Laatst gewijzigd op 16-12-2003 om 22:03. |
||
|
|
||
|
Citaat:
of met je hand in de popcorn graaien en in je mond stoppen. en nog erger: slikken en kauwen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
en popcorn eet ik nauwelijks. bestel dan een pizza, dat kan ook tijdens het tv kijken. Als je aandachtig een boek aan het lezen bent is dat een stuk lastiger
|
|
||
|
Citaat:
betalen is toch het vermoeiends.. nja, whatever...klote dit |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 18:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
Naast mijn favoriete films staat Honden Vissen Krokodillen een boek die je MOET lezen DanïelV | 1 | 08-12-2009 17:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het gekozen boek! Verwijderd | 56 | 24-12-2004 18:21 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Het bewijs dat god niet bestaan, dmv stapels boeken. Dark Psycho | 117 | 10-07-2004 23:58 | |
| Verhalen & Gedichten |
Boekbespreking: het kiezen van het boek! Verwijderd | 16 | 11-02-2004 16:14 | |
| Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 11:02 | |