![]() |
||
Verwijderd
|
Dit is een handige site voor dit soort dingen, misschien dat hij in het announcement gezet kan worden: http://www.consumed.nl
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die rugpijn hing samen met met een hersenschudding (was flink gevallen), dus of het door Diclofenac kwam weet ik niet... Ik weet wel dat Diclofenac een behoorlijk zwaar middel is, en dat ik denk dat het veel te snel wordt voorgeschreven, vooral door huisartsen. Diclofenac voorschrijven valt niet onder de bevoegdheid van een huisarts, vind ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat een onzin Fleet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Diclofenac is idd niet zo'n hele zware pijnstiller en valt volgens mij zeker onder de bevoegdheid van een huisarts. zou wel eens een van de medicijnen kunnen zijn die een huisarts voor schrijft met de minste bijwerkingen. het risico op maagirritatie en bloedingen is niet groter dan van bijvoorbeeld asperine. dat brengt zelfs nog meer risico's met zich mee.
Diclofenac heeft geen spierverslappende werking, maar doordat het ontstekingsremmend werkt, worden de spieren minder stijf (en verslappen dus) als de ontsteking daar zit. |
![]() |
|
|