Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al laat je spelling het zwaar afweten. "Hun lullen" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb altijd beter kunnen opschieten met jongens, zoals iemand hierboven vermeldde, meisjes kunnen soms zo hypocriete wezens zijn, maargoed, niet allemaal natuurlijk. En verder bedoel ik met 'flirterig bezig zijn', eerder graag met jongens omgaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind ergens dat beide gelijk hebben, ik kan ook goed met jongens opschieten zonder dat er wat gebeurd, en wat gevoel van meer bij komt kijken, maar vaak is t bij die jongens weer wel dat er iets bij komt kijken(ze houden dat wel voor hun) maar over t algemeen gezien is t wel zo
eerst ging ik t liefst met jongens om en met vrij weinig meiden had ik een band, bij die jongens was t wel dat ik ze echt zag als hele goede vrienden, nu heb ik meer meiden dan jongens als vriend, je kunt wel merken dat de meiden ook ouder en minder achterbaks worden. Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 06:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() .. ik wist 't .. meiden spelen gewoon spelletjes met ons .. |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn vriendenkring bestaat hoofdzakelijk uit jongens en m'n beste vrienden zijn alleen maar jongens. Met 2 ervan heb ik een relatie gehad en we zijn nu nog steeds goede vrienden. Mijn ouders vinden het ook wel eens vaag dat ik zo'n beetje alleen maar met jongens omga, maar ja. Jongens zijn over het algemeen gewoon iets directer en geven niet eerst ten subtiele hints, die zo subtiel zijn dat niemand ze doorheeft...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Genetica=intelligentie? Promillage | 49 | 11-12-2007 09:28 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #3 Minami | 500 | 08-03-2006 15:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |