Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hm chat-chat, leuk. Dat ging eigenlijk alleen over dat dingetje van Ash'Gaion ook van die hoofdletters, no offence, uit het gedicht denk ik ze te kunnen plaatsen. Ik ben zeer melancholisch, beetje drama, maar niet zo 'over-the-top' en bombastisch als in 'dit soort' gedichten, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo met duistere landen, winden, gloeiende zwaarden en veel lijken. Dan is deze wat 'socialer', tegengesteld van voorgaande zin in dat opzicht, vind ik dan ook beter dan eersgenoemde soort, maar nog steeds niet mijn smaak. Hm, zal even de sig aanzetten, ik word weer beledigend, sorry.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is een discussiepunt, evenals andere gedichten:-) Maar ik zie het als iets positiefs, dat je dit gedicht minder tot het fantasy-gehalte rekent. Het is bij mij zo - meestal - dat het eruit rolt, zoals het is zonder dat ik er echt bij nadenk, en dat is ook tegenstellig met de wijze waarop ik dit gedicht heb samengesteld. Ik had in feite een beeld in mijn hoofd wat ik nastreefde ipv het gebruikelijke ik begin in het niets en daar eindig ik ook |
![]() |
|
Ik vind dit weer een mooie van je. Het engels is niet te moeilijk voor mij en het gaat niet te diep. Ik vind dit gedicht erg mooi, waarom kan ik niet uitleggen, gewoon de zinnen die je maakt en de manier waarop je schrijft...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je favorite songtekst Vämpiria_Moon | 113 | 02-04-2003 20:32 | |
Muziek |
In the air tonight -Phil Collins--->waar gaat dit liedje over? devilcat | 8 | 24-03-2003 20:44 | |
Muziek |
je liefde uitgedrukt in een songtekst... MissBi@tch | 108 | 01-03-2003 09:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Severred Vulgaire Verwijderd | 6 | 01-04-2002 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Where thou camest Verwijderd | 8 | 28-03-2002 17:49 | |
Verhalen & Gedichten |
On the turning away ratsja | 6 | 22-08-2001 09:34 |