Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wegwezen daar voordat "onze jongens" in Amerikaanse bloedhonden veranderen...
||
Citaat:
En nou zullen er mensen zijn die zeggen: ja, maar die soldaten kunnen er toch niks aan doen dat Slijmerd en Praatjesmaker zo hebben beslist?? Nou, ze weten als ze tekenen voor het leger dat zoiets kan gebeuren. Dan moeten ze achteraf niet gaan muiken! |
![]() |
|
Zulke figuren moeten ze terug naar amerika halen en voor de rest van hun leven verbannen naar een eiland en nooit meer vrij laten.. geef ze een halfje brood mee met wat water en daarmee moeten ze het de rest van hun leven doen.. kunnen ze dat niet? dan gaan ze dood en hebben ze pech... ( ik denk trouwens niet dat je het lang volhoudt met een halfje brood en een bekertje water )
maar ik weet niet of jullie tv keken na de aanslag van 11 september.. maar in Pakistan en Iraq liepen ze toch aardig te juichen... maar alsnog valt deze soldaat niet meer te redden. dit is echt bizar
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
nee echt niet... ik heb daar gewoon niet bij stilgestaan bij die gedachte... waarom denk je dat ik dit topic open? omdat ik zonodig deze discussie wil aangaan?
ik vraag me gewoon af wat jullie ervan denken.. nou en het is inderdaad zo als je ervoor kiest moet je ervoor bereid zijn en daar had ik eerder nog niet bij nagedacht. kijk he ik kan ook gewoon zeggen.. jullie hebben geen gelijk terwijl ik dat niet vindt.. waarom zou ik? omdat ik liever eerlijk spreek of anders zwijg
||
Citaat:
Maar dat je er niet bij stil hebt gestaan toen je dit topic opende werd snel duidelijk. Kijk, hier op scholieren.com zijn we het heel erg gewend dat iemand een topic opent met een mening/stelling over iets en dat diegene daarover wil discussiëren. Anderen proberen dan de starter z'n stelling onderuit te halen en de starter verdedigt zijn stelling en zo komt er een discussie op gang. Dat wil overigens niet zeggen dat je je ongelijk niet mag toegeven. Liever nog: als je inziet dat je ongelijk had -zoals jij nu- wordt het gewaardeerd als je dat zegt. het is alleen zo dat we dat niet gewend zijn, dat iemand zo snel omgaat. iemand die de start-post leest, zal denken dat jij niet van standpunt wilt veranderen. Maar ongelijhk toegeven is mooi. Er zijn hier mensen die dat niet kunnen (kijk bv eens op 'de Kantine') |
![]() |
|
![]() |
We moeten niet gwoon alleen Amerika steunen. Amerika is toch een 'betweter' en wij moeten ook nog een eigen standpunt hebben en niet ja-knikkers worden.
We zijn al niet een groot land, dus we moeten karakter tonen. En Amerika is zeker nie helemaal goed bezig. Er zijn nauwelijks vorderingen, naja er zijn wel vorderingen; vorderingen van kerkhoffen [is toch goede mv vorm of niet?]. Maargoed.. mijn post slaat op niks eigenlijks maar k moet toch proberen deel te nemen |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Goh, moet je het helemaal uit gaan leggen terwijl ik het zelf al wist.. stoer hoor..
![]() Maarre wil je met je tegen argument [tegen mijn geniale opmerking] dat je voor je verantwoordelijkheden niet moet weglopen op de gebeurtenis wijzen dat nederland niet zijn verantwoordelijkheid nam voor onze daden in indonesie? En dat dit eigenlijks een soort taboe is om het erover te hebben..? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
wrom lukt het me nou toch nooit om me langer dan 5minuten dom voor te doen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
[QUOTE]hasseltboy schreef op 12-12-2003 @ 20:23:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
[QUOTE]Fitnesboy schreef op 12-12-2003 @ 20:28:
Citaat:
De spelling komt zker door je dyslexie of niet? Dan maakt het niet uit ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wij gingen de Amerikanen/Canadezen toch ook niet beschieten in mei1945?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
kinderen mishandeld in Abu Ghraib mastertime | 76 | 30-08-2004 16:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
mensen en de dood allways_dream | 45 | 23-07-2004 14:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Internationale Betrekkingen tussen landen zijn veranderd door de oorlog op Irak Gatara | 1 | 21-05-2003 16:25 | |
Voorbereidingen in gang om Bush af te zetten Diovai | 55 | 20-03-2003 12:41 | |
Wapens die waarschijnlijk gebruikt gaan worden in oorlog tegen Irak Gatara | 42 | 07-03-2003 10:25 | |
Collin Powell Presentatie Nate | 64 | 07-02-2003 16:36 |