Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
de fase van overal schijt aan hebben heb ik dan misschien overgeslagen
enne, de fase dat ik schijt heb aan mn ouders ook. en de fase dat ik besef dat ik in fases leef ook. dan zit ik zeker nog steeds in de fase dat ik onzeker ben ![]() ja, ik weet het niet hoor, ik ben eenmaal mn hele leven al onzeker over van alles en nog wat, en trek me de dingen juist heel erg aan, dus heb nooit ergens schijt aan. ik denk niet dat jouw fase - model, voor iedereen opgaat. xxx
|
Ik ben nu een paar maanden uit de fase van overal schijt aan hebben, veel uit willen, niet vaak mogen van ouders-->ruzie, experimenteren met genotsmiddelen..etc
Nu ben ik volwassener heb ik het gevoel, wat verstandiger en rustiger. Ik ken mezelf nu wel goed , en ik heb mezelf door als ik mezelf in een diep gat lul. Wel leuk zo ![]()
|
In een fase waarin ik geestelijk meer volwassen word. Ik word veel rustiger, denk anders na en ben veel serieuzer. Ook in een fase waarin ik schijt heb aan wat andere mensen van me denken en in een fase dat ik serieus na aan het denken ben over mijn toekomst en goed mijn best doe op school, en eigelijk bevalt het me wel
![]()
Laatst gewijzigd op 08-12-2003 om 20:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De fase waarin ik heel erg onzeker over mezelf ben en waarin ik me afvraag of er wel een jongen/man op deze aarde rondloopt die ooit wat met mij zou willen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
fase waar ik nu in zit... zijn er meerdere
kheb het schijt aan mijn ma en mijn zussen maar toch maak ik me zorgen om ze... kheb het schijt aan school maar ben ook bang dat ik het allemaal niet aan kan en niet haal... zit in een fase dat ik niets liever wil dan vastgahouden worden door mijn vriend maar tegelijkertijd ben ik er ongelooflijk bang voor ik ben harstikke onzeker en twijfel aan alles, aan mezelf mijn vrienden mijn vriend.. vertrouw weinig mensen ben bang, tja voor wat, of beter voor wat niet en zo kan ik echt nog wel ff doorgaan..... dit is geen fase dit is, tja wat is het
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn fases zijn sterk wisselend, héél sterk zelfs, je kan het dus de combinatie van de kleine fases de ' labiele fase ' noemen, denk ik. Het ene moment zie ik alles héél erg zitten en een kleine opmerking en zelfs een naar mijn normen 'rare' blik in mijn richting kan me al weer helemaal doen omslaan, me onzeker doen voelen... Ik vind er gewoon geen middenweg in. Of ik voel me super en blaak van het zelfvertrouwen (misschien wel te veel hoor!!) en vijf minuten later kan ik met de tranen in mijn ogen staan... |
![]() |
||
Citaat:
De tweede en derde fase gaan volgens mij voor de eerste. Eerst begin je je los te maken van ´het gevestigde´, je ouders e.d. Nadat je ´het fundament´ zwakker begint te worden ben je toch wat meer op je zelf aangewezen en voel je je voor meer dingen in meerdere mate verantwoordelijk. Omdat je verantwoordelijkheid op dit moment toeneemt begin je je ook onzekerder te voelen, je twijfelt e.d. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |