Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vast heel veel van hem overgenomen en hij ongetwijfeld ook veel van mij, wat allemaal zou ik niet eens weten, veel zal onbewust zijn.
Twee voorbeeldjes: Hij draaide regelmatig (expres) letters in woorden om, dat doe ik nu ook wel eens (nees). Ik ben gek op katten, hij moest er niet zoveel van hebben, maar nu we ze zelf hebben en omdat ik het zo leuk vind, is hij ze ook leuk gaan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder heb ik zijn muzieksmaak deels overgenomen en hij de mijne een beetje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, hij woont in Limburg, ik ben bij hem komen wonen (woonde in Enschede) en ja, dan neem je wel een beetje het dialect over en sommige woordjes. (bv. 'Hoi-e!' ipv 'Daag!' ofzo
![]() Verder heeft hij van mij muziek overgenomen, ik was - toen we elkaar voor het eerst spraken - heel erg bezig met muziek. Hij wist niet eens dat mooie muziek bestond. En ja, nu luistert hij veel muziek ![]() Ennn... hij heeft iets meer regelmaat gekregen, voorheen had hij dat niet. De ene dag stond hij om 6 uur op, de andere dag ging hij dan pas slapen. Ik kan echt niet onregelmatig leven, dus vandaar dat hij min of meer gedwongen werd mijn regelmaat te volgen. (Soms stapt hij er nog wel even uit hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg altijd hor ipv hoor. Dat doet hij nu ook. En hij houd nu van romantisch doen, hij heeft mij zelfs overtroffen. Ik ging chocomel pakken en toen had hij de hele kamer vol gezet met kaarsjes
![]() Wat ik van hem overgenomen heb: andere muziekstijl en interesse voor auto's, ben nu zelfs zover dat ik er een op ga knappen met mijn vader. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Woorden, maar ik geloof dat ik meer woorden van hem heb overgenomen
![]() Laatst was hij het deuntje van het carnavalfestival aan het fluiten -waar hij een hekel aan heeft en ik als beltoon heb- zomaar uit het niets zonder dat ie het door had, dat was wel schattig ![]()
|
Verwijderd
|
Engelse woorden en uitdrukkingen die in het Nederlands vaak gezegd worden, letterlijk vertalen; iemand noemde xdozen al, en zo is er ook nog bij de weg, en dat soort dingen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb van hem "houdoeee!" overgenomen
![]() Hij van mij niet zoveel volgens mij. behalve dat hij nu wel ns Pils zegt (daar had ie vroeger zon hekel aan) Das t qua woordjes. Wat gedrag betreft is ie een stuk rustiger geworden en minder grof. ![]() En ik heb wel n btje van zijn muzieksmaak overgenomen (underworld hou ik nu ook van, eerst kende ik t niet eens bijvoorbeeld) En ik let ook op auto's die langskomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij drinkt minder, ik drink niet.
![]() Eh we praten op dezelfde manie rinmiddels. Hij is heel recht voor zn raap en daar hebik ook wat van meegekregen inmiddels. En hij heeft van mij wat 'manieren' meegekregen, hij weet alleen nog steeds niet hoe je vlees goed moet snijden.. haha zie je em zo stuntelig bezig zijn lol. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan niet ffies iets bedenken. Van die zinnetjes als:
Wat jij wil krokodil, Wat je zegt kleine specht, Hou je taai papagaai, Au revoir ooievaar, etc heb ik van hem overgenomen, al neemt dat weer af, omdat hij het ook eigenlijk niet zo vaak meer zegt. Hij luisterde vroeger vaak hardcore enzo en ging naar feesten etc, en dat doet ie nu niet meer omdat ik dat ook niet doe en ik hield erg van hip-hop en rap en hij niet zo en nu is hij degene die dat luistert en ik niet en luister juist wat meer zijn soort muziek ![]() ![]() We hebben ook dingen samen ontwikkeld. Bijvoorbeeld zegt mijn moeder dat wij samen (mijn vriend en ik) aparte humor hebben en we hebben onze: Hi five! Coockie! Waarbij we een hi-five geven en dan bij coockie zo in elkaars wang knijpen. Heel rare humor dus ![]() |
![]() |
|
hij zegt ineens heel vaak sjonge
daar wordt ie nu over gepest door zijn vrienden, omdat hij mij er altijd mee pestte voordat we iets hadden ![]() eeh... muzieksmaak van elkaar overnemen doen we niet, want we hielden bij voorbaat al van dezelfde, maar we verrijken elkaar wel, hij kent een hoop dat ik niet ken en andersom ik ben enorm adrem geworden met het maken van opmerkingen, maar dat moet wel, anders zeikt ie mij de hele tijd af, nu is het heel vaak andersom ![]() hij is begonnen met het schrijven van brieven, terwijl ik dat altijd al heel erg veel doe heel leuk is dat, zijn eerste brief... je kon echt lèzen dat hij nooit brieven schrijft. hij is al veel beter geworden met stijlmiddelen en dingen (want ja, ik wil natuurlijk alleen mooie brieven) ik praat heel vaak op zijn manier, of dan zeg ik dingen, die ik bij hem zo ontzettend leuk vind, maar als ik zo doe, kijken andere mensen me aan van, wat doe je gek... hoe dan ook ik kan het niet tegenhouden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik heb vooroordelen Verwijderd | 31 | 08-09-2012 14:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Liefde & Relatie |
Het verhaal van mij en mijn mama :'( Kleintjeyakult | 154 | 01-05-2006 00:21 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |