Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jongens kom op, we weten dat niet iedereen foto's kan maken maar er kwamen een paar mensen op dit idee en het leek ons wel leuk. Als je geen foto's hebt, post dan gewoon niet, je kan wel eventjes zonder gewoon 'wat heb je aan topic'. Als hier geen belangstelling voor is sluiten we em gewoon weer en gaat die ander weer open.
Ik kan even niet het goede voorbeeld geven, ik heb haast |
![]() |
|
om die laatste zin moest ik lachen
![]() blablablablablablablabla, jullie moeten gewoon maar foto's gaan posten, blablablablablablablabla, maar goed ik kan ook niet... laat het gewoon een gemengd topic zijn. mensen die foto's willen plaatsen doen dat, mensen die daar geen beschikking over hebben doen het niet. jesus, wat een regels allemaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook hier begint de bureaucratie toe te slaan als ik bepaalde forumbazen zo hoor ![]() Wat ik aan heb: - zwarte wijde broek - blauwe wol trui met knopen op de linker schouder - Kisten En als ik het huis verlaat komt er dit nog bij: - Leren jas - Sjaaltje Zeer interresant allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar joh het is sinterklaas, vrede op lifestyle! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden toch een compromis gesloten ![]() ![]() Ik kan wel foto's maken maar weet geen uploadsite die het ook echt doet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nouja, ik heb geen digicam, maar anders hakkun foto gepl;aatst natuurlijk!
![]() maarja ik heb aan: oud fluwelen colbert ouwe spijkerbroek nep chuckies met legerprint oud verwassen t-shirt van brother rat (ouwe harley davidson rockband.... ) en mijn haar zit coupe frodo maar dan wat langer
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |