Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 18:01
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Haay haay allemaal ik zit met een probleem(pje).
Ik heb de afgelopen 5 maanden heel wat meegemaakt: Ben m'n opa verloren en m'n vader.
En de laatste week moet ik steeds huilen,
het maakt niet uit waarom eigenlijks om hele kleine dingentjes.
B.v als mijn vriend iets niet voor me wilt doen dan begin ik al te huilen, of als ik een zielig liedje hoor, als ik m'n hondje mis begin ik ook te huilen.
Ik weet ni echt hoe dat komt in 't begin ging het wel maar nu begin ik zo 15 keer op een dag te huilen.
Nu valt het wel weer mee.
maar zou toch wel willen weten hoe dat komt.
Najah iniedergeval bedankt voor het luisteren

Thanx -xxxxxx- Someone
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 18:14
wicce
wicce is offline
je hebt idd heeel wat meegemaakt, dan is het echt niet vreemd dat je veel moet huilen hoor. ik ben van mening dat huilen gezond is. het is beter dan je emotie te laten gaan dan ze op te kroppen.
Bij mij zijn het ook altijd de kleine dingetjes die maken dat ik ga huilen, dat is bij veel wel zo. Het betekent denk ik dat je nog aan het rouwen bent, en dat is echt helemaal niet gek. het duurt altjd een tijd voordat iemand over dit soort dingen heen is. het is beter om jezelf toe te staan te huilen, dan het in te houden. want het moet er ooit op een keer uit.
Oud 29-04-2002, 18:20
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Okey bedankt voor het lezen
Doeiii xxx
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:23
de doornvogel
de doornvogel is offline
Ik vind het zo goed dat je huilt! Het is heel erg als je je vader en opa verliest. Als zo toegeeft aan de neiging om te huilen is dat een heel goed middel om te rouwen. Heej, veel sterkte! Als je erover wil praten: doornvogel@yahoo.co.uk
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
wicce schreef:
ik ben van mening dat huilen gezond is. .
Ik krijg altijd anders een behoorlijke koppijn en een verstopte neus van huilen.

En sinds wanneer ben jij met Doc getrouwd??! Ben je helemaal gek geworden ??!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 18:52
Zaza123
Zaza123 is offline
hey,
Je verhaal herken ik erg veel in, Maar ik denk dat het bij jou toch net een beetje een andere reden heeft dan bij mij, maar ik probeer er toch iets over te zeggen.
Ik huil bijna nooit omdat ik het mezelf niet toesta, dit is heel slecht , ik weet het , maar dat is m'n manier van. Als ik dan een keer huil is het omdat alle opgekropte woede, verdriet etc. er dan in een keer (vaak op een verkeerd moment) eruit komt. Ik vind/denk dat je jezelf moet laten huilen hoe vervelend het af en toe ook is, het is beter denk ik. ik denk dat het ook wel een goede manier van verwerken is.
Nou i.i.g. veel sterkte, en als je wilt praten ofzo kan je me altijd mailen op : shark_attack20@hotmail.com (kheb ook msn).
*hug*
Zaza
Oud 29-04-2002, 19:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k denk dat t komt doordat je veel hebt meegemaakt de laatste tijd en je het eigenlijk nog niet volledig verwerkt hebt. het zit allemaal maar in je hoofd, je emoties en gedachtes, en die willen er nog niet uit. door die druk moet je om de kleinste dingen huilen terwijl je niet eens weet waarom.

ik moet soms ook huilen om de stomste dingen, en dat komt volgens mij doordat ik het gewoon te druk heb, denk ik. want eigenlijk valt dat best mee, maar doordat ik zoveel nadenk over van alles en ik niet weet waarmee ik moet beginnen en dat soort dingen, moet ik soms spontaan huilen (vooral wanneer mensen veel van me verlangen en t me niet gaat lukken)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten