Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het zo goed dat je huilt! Het is heel erg als je je vader en opa verliest. Als zo toegeeft aan de neiging om te huilen is dat een heel goed middel om te rouwen. Heej, veel sterkte! Als je erover wil praten: doornvogel@yahoo.co.uk
|
![]() |
|
hey,
Je verhaal herken ik erg veel in, Maar ik denk dat het bij jou toch net een beetje een andere reden heeft dan bij mij, maar ik probeer er toch iets over te zeggen. Ik huil bijna nooit omdat ik het mezelf niet toesta, dit is heel slecht , ik weet het , maar dat is m'n manier van. Als ik dan een keer huil is het omdat alle opgekropte woede, verdriet etc. er dan in een keer (vaak op een verkeerd moment) eruit komt. Ik vind/denk dat je jezelf moet laten huilen hoe vervelend het af en toe ook is, het is beter denk ik. ik denk dat het ook wel een goede manier van verwerken is. Nou i.i.g. veel sterkte, en als je wilt praten ofzo kan je me altijd mailen op : shark_attack20@hotmail.com (kheb ook msn). *hug* Zaza
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 83 | 25-05-2005 23:29 | |
Liefde & Relatie |
je vriendje voort eerst zien huilen Verwijderd | 92 | 01-12-2004 07:38 | |
Psychologie |