![]() |
|
![]() |
toen ik laatst eens wat info over het ombouwen van ps2 kwam, kwam ik op http://www.Slide-Card.nl dit stond er;
Slide Card werkt net als de modchips maar nu hoef je er geen te installeren. Dit houdt in dat je de console niet hoeft te modificeren. Slide-Card is veilig, gemakkelijk en erg compatible. heeft iemand dit ook? en wat zijn de ervaringen ermee? ik was wel heel benieuwd toen ik hier over hoorde
|
![]() |
|
slide card is niet illegaal, alleen je verneukt je ps 2 ermee, je moet steeds het laadje open trekken ..dat is niet zo gezond voor de console ....
ik heb gehoord van mensen van andere forums dat het heel makkelijk is en dat alles het doet ... Maar ik zelf zou het nooit vertrouwen ... Moet je maar ff op www.playnation.nl kijken, of een topic daarover maken, die gasten hadden daar die slide card besteld !
||
Citaat:
Ik ben echter zelf een regelrechte import-hoer, voor zowel PC, GC en alle andere systemen die ik hier heb staan. De slide tool is een product dat je ook IMPORT spellen af kan laten spelen. ALS ik een PS2 zou halen zou ik dus ook direct zo'n tool halen ... Men vergeet altijd dat die leuke gadgets voor meer dan 1 doeleinde zijn gemaakt. Dus wat JIJ ermeer zou doen [aanduiden uit je grandioos intellectuele reply van net, die eigenlijk meer een beschuldiging is dan wat anders] staat dus helemaal los van wat IK zou doen. ![]()
|
![]() |
|
|