Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 20:38
freak on a leash
freak on a leash is offline
toen ik laatst eens wat info over het ombouwen van ps2 kwam, kwam ik op http://www.Slide-Card.nl dit stond er;

Slide Card werkt net als de modchips maar nu hoef je er geen te installeren. Dit houdt in dat je de console niet hoeft te modificeren. Slide-Card is veilig, gemakkelijk en erg compatible.

heeft iemand dit ook? en wat zijn de ervaringen ermee?
ik was wel heel benieuwd toen ik hier over hoorde
Oud 20-12-2003, 20:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het is nog steeds illegaal om zulke dingen te gebruiken aangezien het niet voor niks niet mogelijk is 'backup' cd's te gebruiken in je PS2.

(en illegale zaken mogen niet op dit forum )
Oud 21-12-2003, 02:02
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
zolang men het niet heeft over het copieren van software die ze zelf niet hebben, vind ik zo'n topic wel kunnen. Backups vind ik nog steeds geen piracy, mits je het origineel voor handen hebt.

Maarre, even ON-topic. Ik heb zelf geen PS2 en heb het zelf ook niet in werking gezien, maar naar wat ik heb gehoord moet dit systeem wel OK werken zonder schade aan je PS2 te leveren =)
Oud 21-12-2003, 02:25
Jolt
Jolt is offline
slide card is niet illegaal, alleen je verneukt je ps 2 ermee, je moet steeds het laadje open trekken ..dat is niet zo gezond voor de console ....

ik heb gehoord van mensen van andere forums dat het heel makkelijk is en dat alles het doet ...
Maar ik zelf zou het nooit vertrouwen ...
Moet je maar ff op www.playnation.nl kijken, of een topic daarover maken, die gasten hadden daar die slide card besteld !
Oud 21-12-2003, 09:10
Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Fledderpoep schreef op 21-12-2003 @ 03:02:
Backups vind ik nog steeds geen piracy, mits je het origineel voor handen hebt.
dat kan jij best vinden.. maar het is en blijft niet legaal, hoe je het ook wend of keert.. want je gaat mij niet vertellen dat als jij dit aan de praat krijgt geen backups gaat maken van games van je vriendjes...
Oud 21-12-2003, 11:15
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Citaat:
Retarded schreef op 21-12-2003 @ 10:10:
dat kan jij best vinden.. maar het is en blijft niet legaal, hoe je het ook wend of keert.. want je gaat mij niet vertellen dat als jij dit aan de praat krijgt geen backups gaat maken van games van je vriendjes...
Denk eens even na over wat IK zeg en wat JIJ zegt. Als men backups maakt, is het ok, maar copieren van software die je zelf niet hebt is piracy. Dus vind ik het ook niet goed als men er al blindelings van uit gaat dat je spellen loopt te copieren. Ik maak geen copien van spellen die m'n vrienden hebben ... ten eerste schiet ik daar niks mee op, want ik kan ze ook gewoon lenen [en dat mag WEL], en als ik dan toch de illegale trend in zou gaan, kan ik ze net zo goed downloaden, want dan heb ik alle muk veel sneller ...

Ik ben echter zelf een regelrechte import-hoer, voor zowel PC, GC en alle andere systemen die ik hier heb staan. De slide tool is een product dat je ook IMPORT spellen af kan laten spelen. ALS ik een PS2 zou halen zou ik dus ook direct zo'n tool halen ...

Men vergeet altijd dat die leuke gadgets voor meer dan 1 doeleinde zijn gemaakt. Dus wat JIJ ermeer zou doen [aanduiden uit je grandioos intellectuele reply van net, die eigenlijk meer een beschuldiging is dan wat anders] staat dus helemaal los van wat IK zou doen.
Reageren

Regels voor berichten